معاون شهردار زنجان:

برگزاری جشنواره "سلطنت ناپیدا" با شعار "معلولیت محدودیت شاید ولی محرومیت هرگز" در زنجان

جشنواره "سلطنت ناپیدا" با شعار "معلولیت محدودیت شاید ولی محرومیت هرگز، بیایید مهربانیهایمان را تقسیم کنیم با انسانهایی که با تمام وجود رئوف و در عین حال محتاج محبت و توجه‌اند تقسیم کنیم تا شاید سهم آنها هم از این زندگی قطره‌ای باشد از دریای پرگوهر به شکرانه سلامتی" برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۷۲۵۷۶۵
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون شهردار زنجان گفت: نخستین جشنواره فرهنگی، ورزشی "سلطنت ناپیدا" برای معلولان جسمی، حرکتی و ذهنی برگزار در زنجان می‌شود.

سعید صفوی افزود: عنوان این جشنواره برگرفته از سخنان امام رضا(ع) است که می‌فرمایند: سلامتی سلطنت ناپیدا است.

وی اظهار داشت: زمان برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی "سلطنت ناپیدا" 23 مردادماه اعلام شده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری زنجان تصریح کرد: مکان برگزاری جشنواره ویژه معلولان جسمی، حرکتی و ذهنی 9 صبح در محل پارک بانوان در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه جشنواره مذکور به همت شهرداری زنجان و هیئت ورزشهای جانبازان و معلولان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی استان نیز در برگزاری این جشنواره مشارکتهای لازم را دارد.

صفوی با بیان اینکه برگزاری چنین جشنواره‌هایی برای معلولان در شناسایی توانمندیها و استعدادهای این قشر تاثیرگذار است، یادآور شد: این برنامه‌ها در افزایش روحیه مشارکت‌پذیری افراد معلول در جامعه تاثیر قابل توجهی دارد.

وی به در نظر گرفتن برنامه‌های شاد و نشاط‌آور در جشنواره فرهنگی ورزشی "سلطنت ناپیدا" اشاره کرد و افزود: برگزاری برنامه‌های ورزشی، سرگرمی، مسابقه، نشاط و غیره در افزایش روحیه شادی و نشاط جامعه هدف تاثیر‌گذار است.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری زنجان خاطر نشان ساخت:جشنواره "سلطنت ناپیدا" با شعار "معلولیت محدودیت شاید ولی محرومیت هرگز، بیایید مهربانیهایمان را تقسیم کنیم با انسانهایی که با تمام وجود رئوف و در عین حال محتاج محبت و توجه‌اند تقسیم کنیم تا شاید سهم آنها هم از این زندگی قطره‌ای باشد از دریای پرگوهر به شکرانه سلامتی" برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار