معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان:
به منظور احصای مشکلات صاحبان صنایع استان از تامین مواد اولیه تا بازار و برطرف کردن این مسئله، شرکت‌های تعاونی تامین مواد اولیه در استان زنجان تاسیس می‌شود
کد خبر: ۸۷۲۵۷۶۸
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان گفت: به منظور احصای مشکلات صاحبان صنایع استان از تامین مواد اولیه تا بازار و برطرف کردن این مسئله، شرکت‌های تعاونی تامین مواد اولیه در استان زنجان تاسیس می‌شود.

افشین جعفری افزود: صنایع کوچک به کارگاه‌های دارای زیر 50 نیروی کار اطلاق می‌شود و رونق دادن به کسب و کار صنایع کوچک و متوسط با هدف حفظ تولید و اشتغال و در نتیجه توسعه و آبادانی مناطق محروم در حال توسعه می‌شود و استفاده از دانش نوین و تکنولوژی‌های به روز جهانی در صنایع کوچک سبب جذب مشتری در بازارهای داخلی و حتی جهانی می‌شود.

وی اظهار داشت: ایجاد مرکز خدمات فناوری و کسب و کار از جمله مواردی است که در دستور کار شرکت شهرک‌های صنعتی قرار گرفته است و این مهم با هدف حمایت از بخش تولید در واحدهای صنعتی کوچک انجام می‌گیرد.

جعفری با اشاره به احصا مشکلات صاحبان صنایع هدف استان از ابتدای تامین مواد اولیه تا ورود به بازار، تصریح کرد: به منظور برطرف کردن این مسئله برنامه‌ریزی لازم انجام شده تا نسبت به تاسیس شرکت‌های تعاونی تامین مواد اولیه در استان زنجان اقدامات لازم صورت پذیرد. افزایش قدرت چانه‌زنی، کاهش هزینه حمل و انبارداری، اشتغالزایی و تولید محصول توجیه‌پذیر را از جمله مزایای تاسیس شرکت‌های تعاونی تامین مواد اولیه است.

وی با بیان اینکه در صورت موفقیت به تدریج صنایع بزرگ را نیز وارد این موضوع می‌کنیم، ایجاد شرکت‌های مدیریت صادراتی را گامی موثر در راستای رونق و آبادانی مناطق دانست و یادآور شد: متاسفانه فعالان اقتصادی استان زنجان از نبود شرکت‌های مدیریت صادراتی دارای مجوز رنج می‌برند که شرکت شهرک‌های صنعتی در تلاش است با همکاری مسئولان ذیربط نسبت به تاسیس این شرکت‌ها اقدام کند.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان خاطر نشان ساخت: توجه به برندسازی در محصول تولیدی در بازار هدف مهم بوده و توجه به این موضوع را از اصول بازاریابی است زیرا بازاریابی می‌تواند سبب افزایش بازارهای فروش ان هم به صورت تخصصی می‌شود.

ارسال نظرات