کاروان مردمی و بین‌المللی «زیر سایه خورشید» حامل پرچم متبرک حرم ثامن الحجج (ع) در لرستان به سر می برد.
کد خبر: ۸۷۲۵۸۱۳
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان،هم‌زمان با دهه کرامت، کاروان مردمی و بین‌المللی تحت عنوان «زیر سایه خورشید» با تیمی از خادمان حرم امام رضا(ع)  و به همراه مبلغان و پرچم متبرک حرم به چندین استان سفر می‌کند.

کاروان زیر سایه خورشید توسط تشکل‌ها و سازمان‌های مردم‌نهاد باهدف فراهم کردن فرصت زیارت برای همه مردم راه‌اندازی شده تا عطر و نام امام رضا(ع) به همه شهرها برده شود.

سید سجاد راستخانه؛مسئول برگزاری نهمین دوره جشن‌های مردمی و بین‌المللی زیر سایه خورشید در استان لرستان در گفت‌وگو با خبرافلاک در رابطه با برنامه‌های این کاروان گفت: کاروان زیر سایه خورشید از 17مردادماه وارد استان  شده است و در9 شهرستان استان ازجمله خرم‌آباد، نورآباد، کوهدشت،رومشگان، بروجرد،پل‌دختر، دورود، ازنا و الیگودرز اجرای برنامه خواهد داشت.
وی افزود: در طول اجرای برنامه بسته فرهنگی های در قالب نمک و نبات تبرک حرم، بروشور، پوستر، ماکت ضریح  بین مردم توزیع می‌شود و به خانواده های معظم شهدا،علاوه بر اهدای یک قرآن یادبود،نشان منور امام رئوف(ع) اعطا می شود.

راستخانه اظهار داشت: حضور در زندان مرکزي، زندان پارسیلون، خانه سالمندان صدیق، مسجد مدنی، موسسه شهید جواد سبحانی و غبارروبی گلزار شهدا از برنامه‌های این کاروان در روز 21مردادماه در خرم‌آباد است.

وی گفت: صبح روز جمعه 22مردادماه مراسم پرفیض دعای ندبه در مسجد حضرت زهرا(س) برگزار می‌شود.

مسئول برگزاری نهمین دوره جشن‌های مردمی و بین‌المللی زیر سایه خورشید در استان لرستان بیان کرد: 24مردادماه در آخرین روز از برنامه‌های کاروان زیر سایه خورشید در لرستان با حضور در بیمارستان شهید رحیمی،بیمارستان عشایر،منزل شهیده زنده و منزل شهید مدافع حرم ،زورخانه و هیئت مساکین الزهرا(س) به اجرای برنامه می‌پردازد.


ارسال نظرات