فرمانده ناحيه مقاومت بسيج زرند:

هراس از اقتدار نظام اسلامی به واسطه حضور سپاه و بسیج در جبهه مقاومت است

سرهنگ پاسدار عبدالمجید زمانی در آیین تودیع و معارفه جانشین فرماندهی ناحیه زرند گفت:امنیت پایدار کنونی و اقتدار نظام اسلامی به واسطه حضور مردمی بسیج و سپاه در عرصه صیانت از ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامي است
کد خبر: ۸۷۲۵۸۲۶
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۸
به گزارش خبرگزاري بسيج در كرمان ، سرهنگ پاسدارعبدالمجید زمانی در آیین تودیع و معارفه جانشین فرماندهی سپاه ناحیه زرند گفت : با اشاره به اهمیت و جایگاه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و عمل به فرمایشات امام راحل در تمامی مراحل زندگانی، تودیع و معارفه دنیا برای ما انسان ها را نمونه ای بارز برای کوتاه بودن فرصت ها در راه دست یابی به سعادت دنیا و آخرت برشمرد.
وی اظهار کرد: بسیج به عنوان پشتوانه مردمی در کنار سپاه با تکیه بر تفکر متعالی امام راحل و رهبری ، هرجا که نیاز بوده در صحنه های خطیر حضوری فعال و تاثیرگذار داشته است وسپاه و بسیج برگرفته از تفکر ناب امام راحل (ره) و در راستای صیانت از ارزش ها و آرمان های اسلام و انقلاب مجاهدت های بی نظیری داشته است.
درادامه افزود: حضور تفکر بسیج تفکری بر مبنای ایثار ، اخلاص و شهادت طلبی شکل گرفته و همواره در برابر تهدیدات و هجمه های نرم و سخت دشمنان ایستاده و با آن مقابله می کند.
فرمانده سپاه ناحیه زرند با اشاره به جبهه گیری دشمنان بر علیه دشمنان بر علیه سپاه و بسیج خاطرنشان کرد : شیطنت های برخی از دشمنان و ایادی آنها به دلیل هراس از اقتدار نظام اسلامی به واسطه حضور سپاه و بسیج در جبهه مقاومت و مقابله با نظام سلطه است.
وی اضافه کرد : امنیت پایدار کنونی و اقتدار نظام اسلامی به واسطه حضور مردمی بسیج و سپاه در عرصه صیانت از ارزش ها و آرمان های اسلامی و انقلابی است.
عبدالمجید زمانی تصریح کرد : امروز نیز باید حرکت آحاد ملت و بسیجیان و پاسداران در مسیر مستقیم که همان مسیر ولایت و رهبری بوده ، باشد چرا که راهی جز این راه انحراف از آرمان های اسلامی و انقلابی است.
درپایان این مراسم جانشین فرماندهی ناحیه زرند افزود: تنها راه موفقیت و عبور از تحریم ها این است که از نظر اقتصادی نگاهمان به درون باشد، و باید به دنبال این باشیم که از نظر اقتصادی متکی به درون کشور باشیم با نگاه به بیرون کاری صورت نمی گیرد.
وی متذکر شد: استکبار دنبال پیشرفت ملت ایران نیست وقتی به خود اعتماد نداشته باشیم و نگاهمان به بیرون باشد به جایی نخواهیم رسید بلکه باید نگاه به درون کشور باشد و درون زا باشیم و با اتکاء به خود و شکوفایی ظرفیت های درونی و تحقق اقتصاد مقاومتی است که تمام حیله های دشمن خنثی می شود.
وی بیان داشت: بخش اعظم مشکلات و کاستی ها متأسفانه سوء مدیریت است همانطور که شهدا صادقانه وارد عرصه شدند مسئولین نیز با یک مدیریت جهادی با کمک مردم به رفع مشکلات اقدام کنند این هنر نیست که مسئولی بنشیند و منتظر امکانات و اعتبارات باشد اگر مدیر و مسئول آستین همت را بالا بزند مردم نیز وارد صحنه خواهند شد و مشکلات و نواقص رفع می شود فقط عزم جدی و مدیریت جهادی لازم است.
وی گفت: از خداوند طلب می کنیم که خادمان صادق و خوبی برای این مردم ولایتمدار باشیم و ما در نیروهای مسلح خدمتگذار مردم هستیم.
جناب سرهنگ دوم عباس ایزدی خاطرنشان کرد: امیدواریم با لطف و عنایات پرودگار متعال و با تأسی از سیره ائمه معصومین(علیه السلام) و سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و به پشتوانه نیروهای بسیج و سپاه در این راه سربلند و موفق باشیم و بتوانیم با عمل به فرمایشات مقام عظمای ولایت در جهت مقابله با توطئه های دشمنان نظام و انقلاب مبارزه کنیم.

ارسال نظرات