مدیر مسئول مرکز خانه ایتام "بعثت جام" شهرستان تربت جام خبر داد

راهیابی دانش آموز تربت جامی به المپیاد جهانی ریاضی

مدیر مسئول مرکز خانه ایتام "بعثت جام" شهرستان تربت جام گفت: احمد نظری از فرزندان مرکز ایتام "بعثت جام" تربت جام به المپیاد ریاضی جهانی دعوت شد.
کد خبر: ۸۷۲۵۸۳۴
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۸
محمد پیام عسکری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، با اعلام این خبر گفت: احمد نظری از دانش آموزان فعال و پر تلاش این مرکز است.

 افزود: این دانش آموز با شرکت در المپیاد ریاضی کشوری توانست با هوش و زیرکی خاص خود و زحمات معلمان و جامعه فرهنگی آموزش و پرورش شهرستان تربت جام به المپیاد جهانی که در آبان ماه باحضور64 کشور جهان برگزار می شود به عنوان نماینده کشورمان راه یابد.

وی خاطرنشان کرد: تمام هزینه ها و برنامه های این دانش آموز راه یافته به المپیاد مهیا شده است و آمادگی کامل در المپیاد را دارد که بتواند به امید خدا این آزمون را با مقام برتربه پایان برساند .

احمدنظری که متولد 83 است گفت: سال 91 پس از این که پدر و مادرم مرا رها کردند از سوی اورژانس اجتماعی سازمان بهزیستی به مرکز نگهداری ایتام بعثت تربت جام منتقل شدم.

وی ادامه داد: در این مرکز ادامه تحصیل دادم  تا این که موفق شدم به المپیاد ریاضی جهان راه یابم و این موفقیت را مدیون زحمات معلم خود خانم "پندی" و همچنین "محمد پیام عسکری" مدیر مرکز نگهداری خانه ایتام بعثت تربت جام هستم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها