خبرهای داغ:

حضور سفیران کریمه در امریکا، اروپا و آسیا

همزمان با دهه کرامت، خادمان حرم حضرت فاطمه معصومه(س) با حضور در کشوهای مختلفی از امریکا، اروپا و آسیا، پرچم متبرک حرم این بانو را به محبان اهل بیت(ع) در جهان هدیه کردند.
کد خبر: ۸۷۲۵۸۴۷
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، کمال ثریا اردکانی با اعلام این خبر گفت: امسال کاروان سفیران کریمه در کشورهای مختلف حضور پیدا کردند که با استقبال مسلمانان آن کشورها روبرو شد.

رئیس اداره امور بین الملل آستان مقدس در تشریح جزئیات این خبر افزود: در ایالت میشیگان آمریکا طی مراسمی معنوی این برنامه با استقبال خوب مسلمانان انجام شد. همچنین در کشور هلند در دو شهر دن هاخ(لاهه) و شهر زوترمیر همزمان با سالروز میلاد حضرت مراسم باشکوهی برگزار گردید.

وی در ادامه از کشور کانادا نام برد و افزود: در کانادا در دو مرکز اسلامی امام مهدی عجل الله تعالی فرجه و همچنین مرکز اسلامی جعفری در شهر تورنتو برنامه سفیران کریمه در سالروز میلاد حضرت انجام پذیرفت که موجب خوشحالی عاشقان و دلداگان حضرت در آن کشور شد.
ثریا اردکانی عنوان کرد: در کشور پاکستان هم، در اماکن مختلفی به مناسبت ورود پرچم حرم مطهر، آیین هایی برگزار شد. در کراچی در مسجد ابوطالب علیه السلام و مسجد باب العلم برنامه های باشکوهی برگزار گردید. همچنین در شهرهای باده، دربیلو و قمبر علی خان کارهای گوناگونی به مناسبت ورود پرچم حرم مطهر و دهه کرامت برگزار گردید.

در کشور هند نیز برنامه های متنوعی در شهرهای مختلف برگزار گردیده است.

لازم به ذکر است اداره امور بین الملل آستان مقدس در ایام دهه کرامت برنامه های متنوعی را در نظر گرفته است که برنامه سفیران کریمه به کشوهای مختلف از جمله آنهاست و از این طریق افرادی که نمی توانند در قم به زیارت حضرت بیایند از راه دور امکان زیارت و تبرک جستن به پرچم حرم مطهر را پیدا می کنند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار