رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان سرباز گفت: امروز قطعه‌ای از بهشت مهمان ماست و چه زیباست عشق بازی این دل‌های شکسته با سوغات متبرک حرم رضوی، که نشان از اوج عشق و علاقه مردم شهرستان سرباز به اهل بیت(ع) دارد
کد خبر: ۸۷۲۵۸۵۸
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۹
به گزارشخبرگزاری بسیج از سیستان وبلوچستان ، عطر اهل بیت(ع) در هوای شهرستان سرباز پیچید و مردم ولایت مدار شهر راسک میزبان کاروان زیر سایه خورشید شد، دوست داران اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام فرش قرمز قلبهایشان را زیر قدوم طلایی خادمان حرم و حاملان پرچم متبرک آستان مقدس علی ابن موسی علیهم السلام پهن کرد تا در آستانه میلاد ضامن آهو از فرش فلاکت به عرش عزت و سربلندی، آسایش و تقرب الهی برسد.
20 مردادماه تا ابد در خاطر مردم این شهر می ماند چراکه دیگر کوچه‌های شهر رنگ و بوی پنجره فولاد دارد و دل‌های آکنده از عشق شیعه و سنی به دنبال پرچم سبز حرم پر می‌کشد و چشم‌ها خیس از باران عشق اهل بیت (ع) همگام با دستان نیازمند پیر و جوان به سمت آسمان معنویت دراز می‌شود.
 با ورود خادمین و پرچم نورانی حرم امام رضا علیهم السلام به شهرستان سرباز مردم با استقبال گرم از خادمان و بیرق حرم مطهر هشتمین گوهر آسمان امامت و ولایت، عشق و علاقه خود را به اهل بیت(ع) نشان دادند.
حجت الاسلام علی بامری  در حاشیه این مراسم باشکوه در گفت و گو با خبرنگاربسیج، اظهار داشت: امروز قطعه‌ای از بهشت مهمان ماست و چه زیباست عشق بازی این دل‌های شکسته با سوغات متبرک حرم رضوی، که نشان از اوج عشق و علاقه مردم شهرستان سرباز به اهل بیت(ع) دارد.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان سرباز افزود: از افتخارات کشور ایران این است که در جوار امام هشتم حضرت علی بن موسی الرضا علیهم السلام هستیم و برکات بسیاری زیادی از مجاورت با این بهشت زمینی نصیب این سرزمین شده است.
وی با اشاره به تلاش و برنامه ریزی سازمان تبلیغات اسلامی برای عبور پرچم سبز حرم از شهرستان سرباز، تصریح کرد: سازمان تبلیغات اسلامی سرباز با هدف حضور خادمین در شهرستان و ترویج فرهنگ ائمه اطهارعلیهم السلام، فریضه سلام دادن از راه دور به امام رضا(ع) و متبرک کردن منطقه  درخواست عبور کاروان حرم رضوی از مسیر راسک را با جدیت پیگیری کرد که به لطف خدا عملی شد.
بامری با اشاره به توطئه های دشمنان بیان کرد: با وجود بمباران فرهنگی و ایجاد فضایی تخریبی در شبکه های اجتماعی، با حضور خادمین و پرچم امام رضا علیهم السلام در شهرستان  سرباز شادی و نشاط خاصی حاکم شده و امیدواریم خیر و برکات آن شامل این شهرستان و مردم ولایت مدار و شهید پرور آن شود.

ارسال نظرات