خبرهای داغ:
رئیس شورای عالی بسیج رسانه استان همدان:
رئیس شورای عالی بسیج رسانه استان همدان با بیان اینکه رسانه‌ها باید برای توسعه استان گام جدی بردارند، گفت: در این صورت است که مدیران نیز از فضای شعاری خارج و وارد عمل می‌شوند.
کد خبر: ۸۷۲۵۸۷۴
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سیدمحمدکاظم حجازی عصر امروز در جمع فعالان بسیج رسانه استان همدان با بیان اینکه مجموعه خبرنگاری نقش بی‌بدیلی را در جامعه ایفا می‌کند، اظهار داشت: اگر امروز چشم و گوش ما با یک حقیقت مأنوس می‌شود حاصل کار خبرنگاران است.

وی افزود: اگر امروز آحاد جامعه با وجود دغدغه‌های مختلف به یک مسئله خاص توجه ویژه‌ای دارند به دلیل دقت و توجه خبرنگاران است که توانسته‌اند یک موضوع را با ظرافت و دقت به جامعه هدف خود برسانند.

رئیس شورای عالی بسیج رسانه استان همدان با اشاره به بحث حقوق‌های نجومی و طرح آن از سوی خبرنگاران عنوان کرد: ورود رسانه‌ها در این زمینه قابل تحسین بود.

وی با اشاره به نقش مؤثر خبرنگاران در جامعه ادامه داد: خبرنگاران در حساس کردن جامعه به مطالباتشان می‌توانند نقش صادقانه‌ای ایفا کنند.

حجازی تأکید کرد: در استان نیز خبرنگاران باید فارغ از نقش‌های خود که هر یک در رسانه‌ای مشغول فعالیت هستند نقش منسجمی در استان داشته باشند و ایفای نقش کنند.

وی یادآور شد: بسیج رسانه باید موضوعات را شناسایی و در بین خبرنگاران مطرح کند تا خبرنگاران مطالبات استان را برای خود اصل بدانند و پیگیر آن باشند.

رئیس شورای عالی بسیج رسانه استان همدان با بیان اینکه رسانه‌ها باید برای توسعه استان گام جدی بردارند، گفت: در این صورت است که مدیران نیز از فضای شعاری خارج و وارد عمل می‌شوند.

وی تصریح کرد: اینکه همه‌چیز فقط به ادبیات شعاری و رهنمود ختم شود یک آفت برای جامعه است و رسانه برای مقابله با این آفت می‌تواند نقش مؤثری داشته باشد.

حجازی با تأکید بر تشکیل گروه‌های تخصصی برای بررسی مسائل و مشکلات استان در خانه مطبوعات ابراز داشت: اگر امروز در این جهت حرکت کنیم فردای استان ما متفاوت‌تر خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات