خبرنگار بسیجی آستارا در هفتمین جشنواره مطبوعات گیلان خوش درخشید.
کد خبر: ۸۷۲۵۸۸۷
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از گیلان، درخشش خبرنگار آستارایی در هفتمین جشنواره مطبوعات گیلان  پیمان ناصری زارع خبرنگار جوان آستارایی در هفتمین جشنواره مطبوعات محلی، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان گیلان در بخش ویژه شایسته رتبه نخست شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آستارا در مصاحبه با خبرنگار بسیج گفت: هفتمین جشنواره مطبوعات محلی، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری در گیلان به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و خانه مطبوعات استان و با همکاری استانداری گیلان برگزار شد.

ابوطالب جوان با اشاره به برگزاری این جشنواره در دو بخش مسابقه و ویژه، افزود: خبرنگاران در بخش ویژه این جشنواره با محوریت موضوعی شعار سال ، فرهنگ سازی و گفتمان سازی با موضوع اقتصاد مقاومتی و حجاب و عفاف ، نماز و سبک زندگی اسلامی ایرانی و نقش مطبوعات در گسترش این فرهنگ شرکت کرده بودند.

وی اظهار کرد: پیمان ناصری زارع خبرنگار خبرگزاری شبستان در آستارا در بخش ویژه این جشنواره با ارائه گزارش تحلیلی با عنوان ترویج بدحجابی در جامعه نقشه دشمن/ حجاب پرچم مبارزه با تهاجم فرهنگی مقام نخست را کسب کرد.

ناصری زارع متولد 1367 آستارا و خبرنگار خبرگزاری شبستان و مدیر مسئول ماهنامه آفتاب آستارا و خبرنگار خبرگزاری بسیج گیلان است.

وی پیش از این در جشنواره منطقه ای مطبوعات فجردر سال 92 در بخش خبر حائز رتبه نخست شده بود.

شهرستان آستارا با 86 هزار نفر جمعیت در 200 کیلومتری غرب شهر رشت مرکز استان گیلان واقع شده و به لحاظ شرایط ویژه فرهنگی جزو شهرستان های پیشتاز رسانه ای محسوب می شود به طوری که خبرگزاری های فعالی در این شهرستان حضور دارند و هم اکنون 9 نشریه محلی و نمایندگی چند نشریه استانی و ملی در آستارا فعال است.

ارسال نظرات