خبرهای داغ:
جانشین سپاه نینوا استان گلستان؛

وظیفه پاسداران تبیین و روشنگری جامعه اسلامی بر اساس آخرین یافته های دشمن است

جانشین سپاه نینوا استان گلستان گفت:وظیفه پاسداران تبیین و روشنگری جامعه اسلامی بر اساس آخرین یافته ها و تحلیل هایی است که دشمن برای اسلام طراحی می کند.
کد خبر: ۸۷۲۵۸۹۳
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، سرهنگ حسین کریمی اول در آییین اختتامیه اولین دوره رزمایش فرهنگی غدیر که در اروگاه الستان برگزار شد با تبریک دهه کرامت، اظهار کرد:ما پاسدار انقلابی هستیم که خار چشم دشمنان است.

وی با اشاره به وظیفه پاسدار در نظام گفت:پاسداری یعنی پای آرمانها ایستادن و فدا شدن، هیچگونه ابهام و شبهه ای در راه دفاع از دین نداشتن، پاسداری یعنی مطیع امر ولایت بودن و در مسیر مکتب عاشورا حرکت کردن لذا شایستگی پاسداری در صورتی محقق می شود که خود به یقین برسیم که پاسدار انقلاب اسلامی هستیم.

جانشین سپاه نینوا با بیان این مطلب که امروز با توجه به اینکه در جنگ نرم دشمن قرار گرفته ایم و امام و ولی مسلمین وظیفه روشنگری و تبیین مسائل انقلاب را یکی از وظایف پاسداران می داند، افزود:به راستی آیا ما امروز در عرصه تبیین این جنگی که دشمن بر علیه انقلاب راه انداخته است به وظایف پاسداری در جهت روشنگری آحاد جامعه عمل می کنیم؟ در این صحنه چقدر در حوزه ها و پایگاه ها نقش داریم؟

سرهنگ کریم اول در ادامه مطلب بیان داشت: امروز جنگ دشمن بر علیه ما یک جنگ فرهنگی، اعتقادی، اجتماعی و در کل جنگ فکر و اندیشه است لذا می خواهد اعتقادات و اصول پاسداری را نه تنها از ما بلکه از کل جامعه بگیرد.

وی با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری بر نقش پاسداران گفت: وظیفه پاسداران تبیین و روشنگری جامعه اسلامی بر اساس آخرین یافته ها و تحلیل هایی است که دشمن برای اسلام طراحی می کند لذا بسیار مهم است در این جنگ وظیفه پاسداری را به خوبی ایفا کنیم.

جانشین سپاه نینوا اذعان کرد: امروز دشمن در طراحی جدید خود تصمیم بر آن دارد که جامعه اسلامی را از طریق نفوذی ها به مرحله ای برساند که در تبعیت خود قرار دهد و اراده ما را به دست بگیرد و آنچه او می خواهد توسط نفوذی ها در جامعه القاء و در جامعه اجرایی شود.

سرهنگ کریمی اول افزود: این همان چیزی است که خداوند در سوره فرقان آیه 51 و 52 به ان اشاره کرده است و می فرماید«از کفار و مستکبرین تبعییت نکنید و با تمسک به قرآن برای مقابله با آن برخیزید» چون دشمن می خواهد در این جنگ نرم همه آنچه را که داریم تغییر و در تابعیت خود قرار دهد.

وی در ادامه بیان کرد:پاسداری که امروز با وظایف خود آشنا نباشد قطعا نمی تواند به وظیفه دینی خود عمل کند لذا وظیفه داریم مطالعات و اعتقادات خود را مرور و مسائل روز را درک کنیم و در بعد سیاسی، اعتقادی و اجتماعی به این سلاح مسلح شویم ضمن اینکه از آمادگی های دفاعی غافل نشویم و همیشه انگشت به ماشه و گوش به فرمان رهبر خود باشیم.

جانشین سپاه نینوا با اشاره به این مطلب که خطی درون کشور به صورت خزنده و بعضا علنی در مسیری حرکت می کند که مقابل دستورات و فرامین مقام معظم رهبری می باشد، تصریح کرد: افرادی همه جوره گوش به فرمان غرب هستند و در تلاشند تا سدی بر سر راه و اندیشه انقلاب باشند لذا باید بدانند فرزندان امام و انقلاب بیدارند و اگر سکوتی آرام بخش در کشور حاکم است از این جهت می باشد که ارزش و توان آن را ندارند تا در مقابل راه امام ایستادگی کنند لذا بزرگتر از آنها همچون آمریکا، اسرائیل و مثلث شوم امپریالیسم، صهیونیسم و وهابیت هیچ غلطی نتوانسته اند کنند چه رسد به این جیره خواران و غرب زدگان به ظاهر روشن فکر.

سرهنگ کریمی اول بیان داشت: ذخایر انقلاب ما خانواده شهدا و کسانی هستند که جان، هستی و مال خود را در راه دفاع از انقلاب چه در داخل و چه خارج از مرزهای جغرافیایی فدا می کنند و چه دردی سخت تر از این می تواند باشد که افرادی بیت المال را به راحتی غارت می کنند و در مقابل سخن گوی دولت رسما بگوید اینان ذخایر انقلاب هستند.

وی در ادامه با اشاره به فرموده رهبر انقلاب اذعان کرد: امام فرمود من یک تار موی کوخ نشینان را با کاخ نشینان عوض نمیکنم ، به من خدمتگذار بگویید بهتر از آن است که رهبر بگویید.

جانشین سپاه نینوا در پایان خاطرنشان کرد: این مسیر را پاسداری کنید و در این مسیر قدم بردارید از هیاهوی دشمن نترسید و در عملیات روانی دشمن غوطه ور نشوید لذا در مقابل همه خواسته های غیر منطقی آنان باید ایستادگی کنیم و قطعا پاسدار واقعی کسی است که مطیع امر رهبر و در خط ولایت به امام حرکت می کند و پاسدار خون شهداست

ارسال نظرات
پر بیننده ها