خبرهای داغ:
در قم برگزار شد؛

مراسم رونمایی از سه اثر در دومین همایش «سیدالعابدین علیه السلام»

در دومین همایش سیدالعابدین(ع) کتاب «دخیل واژه ها»، کتاب «سجاده خورشید ۵» و تفاهم‌نامه همکاری دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان با موسسه قرآنی بیت‌النور در راستای تربیت ۵۰ حافظ صحیفه سجادیه در هرمزگان رونمایی شد.
کد خبر: ۸۷۲۵۹۵۶
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۳
مراسم رونمایی از سه اثر در دومین همایش «سیدالعابدین علیه السلام»
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، مراسم رونمایی از چند اثر فاخر در دومین همایش«سیدالعابدین علیه السلام» امروز(21 مرداد) در سالن همایش‌های غدیر دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد.
 
در این مراسم، کتاب ارزشمند و فاخر «دخیل واژه ها» که شامل اشعاری در ارتباط با حضرت فاطمه معصومه(س) است، رونمایی و به ساحت مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) اهدا شد.
 
این کتاب شامل 80 شعر از آثار برگزیده اولین سوگواره سراسری شعر اخت الرضا(س) است که در سال گذشته در استان هرمزگان برگزار شد و توسط دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان گردآوری و به چاپ رسیده است.
 
کتاب «سجاده خورشید 5» از دیگر آثاری بود که در این همایش رونمایی شد، این کتاب شامل مقالات منتخب پنجمین کنگره بین المللی امام سجاد(ع) است که به همت احمد پهلوانی و دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان به چاپ رسیده است.
 
رونمایی از تفاهم‌نامه همکاری دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان با موسسه قرآنی بیت النور در راستای تربیت ۵۰حافظ صحیفه سجادیه در هرمزگان از دیگر برنامه‌های این همایش بود.
ارسال نظرات