خبرهای داغ:
امام جمعه روانسر با اشاره به به فرا رسیدن 26 مرداد سالروز ورود آزادگان به کشور گفت: آزادگان نمادهای صبر و استقامت ملت ایران هستند و ایستادگی و مقاومت آنان در دوران اسارت برای همیشه در تاریخ ماندگار است.
کد خبر: ۸۷۲۵۹۸۰
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از روانسر، ماموستا ملا عبدالله غفوری در خطبه های نماز جمعه این هفته روانسر افزود:
آزادگان با صبر، شجاعت و استقامت خود سالها رنج و عذاب را تحمل کردند و و با وجود تحمل فشارهای زیاد هرگز تسلیم خواسته های دشمن نشدند و به جهانیان نشان دادند که به اعتقادات و اصول خود پایبند هستند.
امام جمعه روانسر با بیان اینکه امروز جهان اسلام گرفتار آشوب و تفرقه است افزود: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار و برخی از هم پیمانانش آبروی اسلام را به خطر انداخته اند باید بدانیم اتحاد و همدلی را رمز ناکامی دشمنان و بدخواهان امت اسلام است.
وی در ادامه اظهار کرد: داشتن فرزند صالح در گرو تربیت اسلامی خانواده هاست و تربیت فرزندان براساس آموزه های دینی نیاز ضروری جامعه اسلامی است.
وی گفت: امروز جامعه اسلامی نیازمند نسلی با ایمان و با تقوای الهی است چرا که دشمنان نظام اسلامی از هر روزنه ای برای خدشه دار کردن اعتقادات دینی نسل جوان استفاده می کنند.
وی با تا کید براینکه امروز ضرورت دارد تا جوانان و نوجوانان به سمت فراگیری علوم دینی گرایش پیدا کنند؛ افزود: نسل جوان باید به دنبال کسب علم و فضیلت باشد.
خطیب جمعه روانسر اضافه کرد: درهای رحمت برای توبه و پیشه سازی تقوا همیشه باز است زیرا که تقوا ارمغانی ارزشمند برای بشریت است.
ارسال نظرات