امام جمعه کوهدشت گفت: نیروی انتظامی باید از تیراندازی های شبانه در عروسی ها جلوگیری کند چرا که موجب وحشت مردم می شود.
کد خبر: ۸۷۲۶۰۳۶
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان،حجت الاسلام طهماسبی در خطبه های نماز عبادی وسیاسی جمعه در کوهدشت ضمن تبریک ولادت امام رضا (ع) گفت: این امام بزرگ به دنبال نهضت امام صادق (ع) به کارفرهنگی ومعرفی شیعه پرداخت ودرمیان تمام توطئه هااز اسلام واقعی دفاع کرد.

وی با اشاره به برخی خصایل امام افزود:رفتار وتواضع امام رضا علیه السلام زبانزدهمگان بود,با غلامانش,غذا می خورد,از تکبر وخودستایی,پرهیزمیکرد,درطب,دربحث اقتصاد,اخلاق اجتماعی و.. تخصص داشت.

امام جمعه کوهدشت به دیگر مناسبتهای هفته جاری اشاره کرد وگفت شنبه بیست وسوم مرداد پیروزی حزب الله لبنان در جنگ سی وسه روزه , 27 مرداد و بازگشت آزادگان درسال ۶۹ ، ۲۸مرداد کودتای ننگین آمریکا و آتش سوزی سینما رکس آبادان از جمله مناسبت های هفته پیش روست.

طهماسبی در ادامه با بیان اینکه هرکاری که ایمان مردم را ضعیف کند حرام است اظهار داشت:زندگی اشرافی از عوامل انحراف مسولین است واین همه هزینه های اشرافی بجز از راه دزدی ازبیت المال بدست نمی آید.

وی دررابطه با شهرستان کوهدشت دونکته را تذکرداد و گفت:موضوع اول خطاب به شهرداری و شوراشهر بود که فعالیت فرهنگی ندارند و باید با متولیان فرهنگی همکاری داشته باشد و موضوع دوم تیراندازی های شبانه در عروسی هاست که باعث ناامنی و رعب و وحشت مردم میشود و نیروی انتظامی باید از اینگونه بی نظمی ها جلوگیری کند تا آرامش مردم تامین گردد.

سخنران قبل از خطبه ها حجت الاسلام امین نوری نیا نماینده ولی فقیه درسپاه پاسداران ناحیه کوهدشت بود که به فرمایشات امام خامنه ای دررابطه با جهاد کبیر که همان جهاد فرهنگی است اشاره کرد و گفت لازم است مسولین فرهنگی دررابطه با واگذاری زمین حوزه علمیه خواهران که در جوار شهدای گمنام قراردارد و بودجه آن هم آماده است اقدامات لازم را انجام دهند.

ارسال نظرات