امام جمعه الیگودرز:

دشمنان کمر همت به محو حق و حقیقت بسته‌اند

امام جمعه الیگودرز گفت: دشمنان کمر همت بغض و کینه را به محو حق و حقیقت بسته‌اند.
کد خبر: ۸۷۲۶۰۳۷
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی ارزنده ظهر امروز در جمع نمازگزاران شهرستان الیگودرز با اشاره به دیدار وزیر و کارکنان وزارت اطلاعات با مقام معظم رهبری اظهار داشت: در این دیدار رهبری همچون دیدارهای دیگر سخنانی بیان فرمودند که باید مدنظر همه ما قرار بگیرد.

امام جمعه الیگودرز ادامه داد: مبارزه با کفار و استکبار دستور الهی است، زیرا دشمنان از روز اول کمر همت کینه و بغض را به محو حق و حقیقت بسته‌اند و این دستور الهی است که هر کسی در مقابل حضرت حق شمشیر کشید باید تا آخرین قطره خون در برابر آن‌ها ایستادگی نمود.

وی با اشاره به اهداف ظهور امام زمان (عج) بیان کرد: بی‌شک امام زمان هم برای نابودی کفر ظهور خواهد کرد و ما اگر چنانچه از منتظران واقعی هستیم باید در مقابل استکبار محکم و استوار مقاومت کنیم و به همین جهت مقام معظم رهبری همواره بر ایستادگی در برابر آمریکا تاکید دارند.

خطیب نماز جمعه الیگودرز با اشاره به فرموده رهبری که هر کاری ایمان را تضعیف نماید خیانت است، خاطرنشان کرد: برخی گمان می‌کنند تنها ماهواره و بی‌حجابی ایمان را تضعیف می‌کند، اما آیا دست‌درازی به بیت‌المال و عدم برخورد با مفسدان، سیاسی‌بازی و مصلحت‌اندیشی خیانت نیست؟

ارزنده با بیان اینکه دین از سیاست جدا نیست، عنوان کرد: قوه مقننه در وضع قوانین به دور از سیاسی‌بازی فقط خدا را ببیند و قوه قضاییه هم باید بدون در نظر گرفتن مناصب و مباحث سیاسی با مفسدان برخورد نماید و قوه مجریه نیز در اداره امور اجرایی کشور سیاسی‌بازی نکند.

امام جمعه الیگودرز در بخش دیگری از سخنان خود خواستار توجه به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی شد و اضافه کرد: متاسفانه به حدی در این رابطه سخن گفته شده و مسؤولان توجه نکرده‌اند که به یک جمله تکراری مبدل شده است، اما این مبحث را باید اظهار نمود تا مسؤولان توجه جدی داشته باشند.

وی ادامه داد: همه باید در هر جایگاهی ضمن پیروی از منویات مقام معظم رهبری از نظام و انقلاب در برابر دشمنان داخلی و خارجی حمایت نمایند.

خطیب نماز جمعه الیگودرز با اشاره به جایگاه خبرنگاران در جامعه مطرح کرد: خبرنگاران بهترین آمران به معروف و ناهیان منکر هستند و با مطلع کردن مردم جلوی بسیاری از مفاسد را می‌گیرند و البته شایسته است اخبار را محترمانه و صادقانه روایت نمایند.

امام جمعه الیگودرز با قدردانی از خبرگزاری فارس به جهت انعکاس دقیق و به موقع اخبار مربوط به نماز جمعه این شهرستان گفت: اقدام خبرنگار خبرگزاری فارس و همچنین صدا و سیمای مرکز لرستان در انعکاس به موقع اخبار خطبه‌های نماز جمعه الیگودرز قابل تقدیر است.

ارزنده افزود: متاسفانه برخی از خبرگزاری‌ها بر اساس سلیقه و میل خود خطبه‌ها را نقل می‌کنند که پس از مطالعه متوجه می‌شویم هیچگاه این سخنان را بیان نکرده‌ایم.

وی در پایان با تاکید بر پرهیز از سلیقه و سیاسی‌بازی در انعکاس اخبار تصریح کرد: تبعات مثبت و منفی انعکاس اخبار تا روز قیامت متوجه خبرنگار مذکور خواهد بود.

ارسال نظرات