عضو هیئت علمی دانشگاه با بیان اینکه اتفاق واقع شده خیلی دور از انتظار نبود، گفت: متاسفانه رویه ای که دولت پیش گرفته همان رویه دولت سازندگی است.
کد خبر: ۸۷۲۶۰۴۳
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰

حجت الاسلام و المسلمین محمد ملک زاده عضو هیئت علمی دانشگاه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج، با اشاره به عدم پیگیری جدی برخورد با صاحبان فیش های حقوقی از سوی دولت گفت: آنچه شواهد نشان می‌دهد ظاهرا دولت انگیزه‌ای در این زمینه ندارد که به طور حقیقی و واقعی با صاحبان فیش های نجومی برخورد کند.

وی با بیان اینکه اتفاق واقع شده خیلی دور از انتظار نبود، ادامه داد: متاسفانه رویه ای که دولت پیش گرفته همان رویه دولت سازندگی است زمانی که برخی مسئولان بحث گرایش به تجمل گرایی را برای خود و اطرافیانشان پیش گرفتند .

عضو هیئت علمی دانشگاه با اظهار تاسف از اینکه مسیر حرکت دولت فعلی تداوم همان حرکت دولت سازندگی است، افزود: مطرح شدن فیش‌های حقوقی نجومی یکی پس از دیگری صحه بر این مطلب است که متاسفانه برخورد جدی نیز با آنها صورت نگرفته است.

ملک زاده تصریح کرد: به نظر می‌رسد اعلام این فیش‌های حقوقی تنها جنبه تبلیغاتی داشت که اعلام کنند ما به این مسائل رسیدگی می‌کنیم چرا که در عمل ما برخوردی را شاهد نبویم.

ارسال نظرات