امام جمعه بافق از مسئولین خواست تا خواسته تکمیل این جاده را به گوش مدیر کل راه و شهرسازی استان برسانند و نماینده مردم این حوزه موضوع را درمجلس مطرح کند و هر چه سریعتر این جاده را به اتمام برسانند.
کد خبر: ۸۷۲۶۰۵۶
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بافق:خطیب جمعه بافق در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به دیدار کارکنان وزارت اطلاعات با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت:با تلاش های بی وقفه سربازان گمنام امام زمان (عج) که اگر تلاش آنها نبود امنیت نیز در کشور نبود پیروزی وبقای اسلام در گرو حفظ اسلام وناکام ماندن دشمن به پشتوانه ایمان است.

حجت الاسلام سلیمانی اظهار داشت:مقام معظم رهبری منتظرهستند تا در وزه اقتصاد مقاومتی کارهایی که انجام شده نتیجه آن را ببینند .

امام جمعه بافق در ادامه به رسیدگی به فیش های نجومی اشاره کرد وگفت کسانی که از بیت المال خوردند باید به سزای عمل خود برسند واین پیگیری ها با قاطعیت و هر چه سریعتر باید انجام وبه مردم نیز اعلام شود.

وی با اشاره به داستان حضرت علی (ع)وشخصی که از بیت المال هزینه ای را به نفع خود مصادره کرده بود بیان داشت: آن حضرت باقاطعیت مقابل این عمل وی ایستادند وامروز این قاطعیت در رهبری نیز قابل مشاهده است.

حجت الاسلام سلیمانی از شرایط جغرافیایی جمهوری اسلامی ایران و تلاش دشمنان در جهت ضربه به انقلاب اسلامی گفت و خاطر نشان ساخت:جمهوری اسلامی ایران از نظر منطقه ای جایگاه بسیار حساسی دارد و میتوان به تفرقه اندازی آمریکا،انگلیس واسرائیل در کشورهای اسلامی اشاره کرد که این تفرقه اندازی حاصلی جز جنگ ایران وعراق-هند وکشمیر .... نداشت.

خطیب جمعه بافق به واژگونی اتوبوس مسافران بهابادی ومجروح شدن تعدادی از مسافران در جاده بافق-یزد اشاره کرد و از مسئولین خواست تا خواسته تکمیل این جاده را به گوش مدیر کل راه و شهرسازی استان برسانند و نماینده مردم این حوزه موضوع را درمجلس مطرح کند و هر چه سریعتر این جاده را به اتمام برسانند.

ارسال نظرات