خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی شهرستان فیروزآباد از شناسایی و دستگیری سارق منازل و اماکن خصوص و کشف ۱۲ فقره سرقت از وی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۲۶۰۶۶
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۶:۴۶
فرمانده انتظامی شهرستان فیروزآباد،‌ اظهارداشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در سطح شهر فیروزآباد موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

حسین ارجمند مزیدی افزود: ماموران پلیس آگاهی این شهرستان در ادامه تحقیقات خود و در بازدید از محل‌های وقوع جرم با بررسی تصاویر دوربین مدار بسته، سارق را که از سارقین سابقه‌دار منطقه و معروف به مرد عنکبوتی  بود و با استفاده از روشی خاص و قدرت بدنی از منازل با ارتفاع زیاد بالا رفته و اقدام به سرقت  می‌کرد را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان فیروزآباد ادامه داد: ماموران برای شناسایی محل اختفا وی وارد عمل شدند و با انجام اقدامات اطلاعاتی، سرانجام وی را دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال دادند.

ارجمند تصریح کرد: پس از بازجویی‌های فنی اولیه از این سارق، وی به 12 فقره سرقت منزل در شهرستان فیروزآباد اقرار کرد و این متهم با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

دست رد ماموران پلیس بر رشوه میلیونی در شیراز

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: ماموران یگان امداد فرماندهی انتظامی شیراز، هنگام گشت‌زنی در مناطق جنوبی این شهرستان، به یک نفر تبعه افغان مظنون و وی را دستگیر کردند.

رضا صادقی ادامه داد: در بررسی مدارک و مشخصات وی مشخص شد، این فرد از افاغنه غیرمجاز و فاقد مجوز اقامت است که وی را جهت معرفی به مبادی ذیربط به یکی از مرکز انتظامی منتقل کردند.

وی بیان کرد: در حین انتقال این متهم، وی جهت اغفال ماموران و رهایی از چنگال قانون اقدام به پرداخت مبلغ 8 میلیون ریال وجه نقد به ماموران کرد که ماموران وظیفه شناس ضمن رد رشوه مراتب را جهت انعکاس به مقام قضایی صورت جلسه کردند.

پاکسازی محله سنگ سیاه در شیراز با اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز گفت: در راستای برخورد با مخلان نظم و امنیت و آسایش شهروندان، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در محله‌های جرم‌خیز شهر شیراز به صورت مستمر اجرا می‌شود.

یوسف ملک‌زاده ادامه داد:در این راستا ماموران اقدام به پاکسازی محله سنگ سیاه کردند که در نتیجه ضمن دستگیری 8 نفر خرد فروش موادمخدر، 20 کیلوگرم انواع موادمخدر، 397 عدد قرص عدد قرص اعتیادآور، 30  عدد کپسول هرویین و 15 عدد پایپ استعمال موادمخدر کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز توقیف 19 دستگاه موتورسیکلت و یک دستگاه خودرو متخلف، دستگیری یک نفر سارق و کشف 9 قبضه سلاح سرد را از دیگر نتایج اجرای این طرح برشمرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها