خبرهای داغ:
فجر شهید سپاسی و سپیدرود رشت در هفته دوم لیگ دسته اول فوتبال روز شنبه ۲۳ مردادماه برای کسب پیروزی با یکدیگر رقابت می‌کنند.
کد خبر: ۸۷۲۶۰۷۱
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۶:۵۱
تیم فجر شهید سپاسی در هفته دوم لیگ دسته اول فوتبال روز شنبه 23 مردادماه در ورزشگاه حافظیه میزبان تیم قدیمی سپیدرود رشت است.  این دیدار در ساعت 17:45روز شنبه 23 مردادماه برگزار می‌شود و حسین ترابیان به همراه کمک‌هایش علی الفتی و علی احمدی قضاوت آن را بر عهده دارند.

تیم فجر شهید سپاسی در هفته نخست رقابت‌های لیگ دسته اول در دیداری خارج از خانه مقابل مس کرمان به میدان رفت. در نیمه نخست این دیدار علیرضا قاسمی در دقیقه 27 برای مس کرمان گلزنی کرد تا نیمه نخست به نتیجه یک بر صفر به نفع میزبان پایان یابد.

در نیمه دوم شاگردان شفیعی که برای جبران گل خورده به میدان آمده بودند توانستند با دو گل پیاپی توسط سعید زارع و ایمان سلیمی از میزبان پیشی بگیرند. در دقیقه 47 نیز سید محمد حسینی یک پنالتی را از دست داد. تیم میزبان در دقیقه 90 با گلی که حامد محمودی وارد دروازه فجر کرد توانست گل دوم را جبران کند و در نهایت این دیدار با نتیجه 2 بر 2 به پایان رسید.

تیم سپیدرود رشت که بعد از سال‌ها به رقابت‌های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه‌های کشور برگشته در جدال نخست خود تیم بادران تهران به هدایت اکبر میثاقیان را مغلوب کرد تا هفته نخست را با پیروزی شروع کرده باشد.

در حال حاضر تیم فجر شهید سپاسی با یک امتیاز در رده نهم جدول و تیم سپیدرود رشت نیز با 3 امتیاز در رده پنجم جدول قرار دارد. تیم‌های نفت مسجد سلیمان، اکسین البرز و گل‌گهر سیرجان نیز به ترتیب در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

در دیگر دیدارهای این هفته مس کرمان به مصاف خونه به خونه بابل می‌رود. نساجی مازندران مقابل نفت مسجد سلیمان، خیبر خرم‌آباد مقابل پارس جم جنوبی، ملوان انزلی مقابل راه‌اهن یزدان به میدان می‌روند.

ایران‌جوان بوشهر با مس کرمان، گل‌گهر سیرجان با اکسین البرز، بادران تهران با فولاد یزد و استقلال اهواز با آلومینیوم اراک بازی دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها