خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان فارس مفاسد اقتصادی را ریشه بی‌اعتمادی عمومی در جامعه عنوان و بر ضرورت ریشه‎کنی آن تاکید کرد.
کد خبر: ۸۷۲۶۰۸۱
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۰
آیت‌الله اسدالله ایمانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شیراز، به دیدار مسئولان وزارت اطلاعات با مقام معظم رهبری اشاره کرد و اظهار داشت: رهبر انقلاب به این وزارت‌خانه نسبت به مفاسد اقتصادی و مبارزه با آن تذکر جدی دادند. مفاسد اقتصادی سبب بی‌اعتمادی مردم و برهم ریختن وضعیت معیشت آن‌ها و بسیاری از معضلات در جامعه می‌شود.

امام جمعه شیراز با بیان اینکه مقام معظم رهبری از وزارت اطلاعات به عنوان پوسته سخت نظام یاد کردند که نباید آسیب ببیند افزود: رهبر انقلاب به مسئولان وزارت اطلاعات فرمودند حدفاصل انقلاب اسلامی ایران با نظام سلطه که اهداف آمریکا را دنبال می‌کند باید به درستی حفظ شود.

وی به سالگرد پیروزی حزب‌الله لبنان بر ارتش اسرائیل که چهارمین ارتش جهان محسوب می‌شود اشاره و بیان کرد: ایمان، استقامت و ایستادگی سبب پیروزی حزب‌الله لبنان شد و جنگ 33 روزه رژیم صهیونیستی با مقاومت لبنان درس بزرگی برای جهان است.

آیت‌الله ایمانی با تاکید براینکه مقاومت مسلمانان سبب تشکیل کمربند دولت‌های اسلامی و در کنار هم قرار گرفتن آن‌ها می‌شود اظهار داشت: نتیجه مقاومت و وحدت مسلمانان پیروزی بر نظام استکبار است.

وی به سالگرد کودتای ننگین 28 مرداد سال 1332 اشاره کرد و گفت: این کودتا که به دست آمریکای جنایتکار صورت گرفت سبب شد تا 35 سال نظام ننگین محمدرضا شاه بر این کشور حکومت کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان فارس با بیان اینکه آمریکا به مصدق که به او تکیه کرده بود نیز خیانت و دولت ملی را سرنگون کرد، ادامه داد: هیچگاه نباید تلخی کودتای ننگین 28 مرداد از ذهن مردم پاک شود.

امام جمعه شیراز بیان کرد: آمریکا همواره در طول تاریخ بدعهدی خود را نشان داده و خیانتکار بوده و امروز نیز در مسأله برجام این بدعهدی از سوی آمریکا روشن است.


ارسال نظرات
پر بیننده ها