در مراسم نماز جمعه امروز صورت گرفت

تجلیل از اصحاب در شهرستان بندرلنگه

اصحاب رسانه در بندرلنگه توسط امام جمعه و فرمانده سپاه به مناسبت هفته خبرنگار به منظور انعکاس دقیق اخبار در نمازجمعه این شهرستان تجلیل شد.
کد خبر: ۸۷۲۶۱۴۷
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان هرمزگان، ظهر امروز در نماز جمعه  بندرلنگه به مناسبت هفته خبرنگار به منظور انعکاس دقیق اخبار از تلاش‌های اصحاب رسانه در این شهرستان، توسط حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمد جواد رکنی امام جمعه بندرلنگه و سید حسین فاطمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرلنگه با اهداء لوح تقدیر تجلیل شد.

مجتبی شکری مسؤول روابط عمومی سپاه بندرلنگه در حاشیه این مراسم اظهار داشت: رسالت خبرنگاران رسالت مهم و قابل اهمیت است و خبرنگار باید در درجه اول متعهد باشد.

وی افزود: خبرنگاران به عنوان نگهبانان راستین قلم و آگاهی باید در مسیر اطلاعرسانی دقیق، درست و شفاف تلاش کنند تا اعتماد عمومی خدشهدار نشود.

شکری تصریح کرد: خبرنگار چشمان بیدار جامعه و رابط  امین بین مردم و مسؤولین است و اینان باید در اطلاع‌رسانی به موقع با دقت بالا توقعات مردم را برآورده سازند و برطرف کنند.

در این مراسم از نماینده نماینده صدا وسیما، مسئول دفتر خبرگزاری فارس در حوزه غرب استان هرمزگان، رئیس خانه مطبوعات، نماینده روزنامه دریا، مسئول پایگاه خبری مروارید نیوز، نماینده روزنامه سفیر جنوب، نماینده روزنامه ارمغان بندر درشهرستان بندرلنگه نیز تقدیر به‌عمل آمد.

ارسال نظرات