تجلیل از خبرنگاران سوادکوه شمالی به مناسبت روز خبرنگار

خبرنگاران سفیران فرهنگی جامعه اند/ قلم خبرنگار نجات دهنده بشریت است

حجت الاسلام مهدوي امام جمعه سوادکوه شمالي در ديدار با خبرنگاران سوادکوه و سوادکوه شمالي ضمن تجليل از خبرنگاران آن ها را سفيران فرهنگي جامعه توصيف کردو افزود:رسالت خبرنگاري از جايگاه مهمي در توسعه و تعالي جامعه برخورداست که قلم آن ها مي تواند نجات دهنده بشريت باشد.
کد خبر: ۸۷۲۶۱۸۴
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی و تبلیغات ناحیه مقاومت بسیج سوادکوه شمالی حجت الاسلام مهدوي امام جمعه سوادکوه شمالي در ديدار با خبرنگاران سوادکوه و سوادکوه شمالي ضمن تجليل از خبرنگاران آن ها را سفيران فرهنگي جامعه توصيف کردو افزود:رسالت خبرنگاري از جايگاه مهمي در توسعه و تعالي جامعه برخورداست که قلم آن ها مي تواند نجات دهنده بشريت باشد.

امام جمعه سوادکوه شمالي با اشاره به حساسيت بالاي حرفه خبرنگاري گفت:خبرنگاران بايد در انتقال مطالب صداقت و امانت داري را مد نظر داشته و همواره در بيان خدمات نظام مقدس جمهوري اسلامي صادق باشند.

حجت الاسلام مهدوي خاطر نشان کرد:در اين عصر و زمانه که دنياي استکبار سعي در وارونه جلوه دادن ارزش ها داشته و اسلام هراسي را سرلوحه کار خود قرار داده است،نقش رسانه و خبرنگار در دفع اين هجمه ها بي بديل و بينظر خواهد بود.

سرگرد موسوي نژاد فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سوادکوه شمالي با اشاره به آثار شهداي رسانه گفت:خبرنگاران حلقه واسط بين مردم و دولت هستند که مي توانند در اشاعه فرهنگ ايثار و شهادت اثر گذار بوده و جامعه را نسبت به دسيسه هاي استکبار جهاني مطلع سازند.

وي افزود:خبرنگاران مي توانند با تاسي از پيام رسان کربلا در بيان واقعيت ها ،زمينه رشد و توسعه جامعه را فراهم آورند و در نقدي منصفانه و عالمانه از انحراف جلوگيري کرده و به عنوان چراغ راه توسعه در جامعه قرار گيرند.
موسوي نژاد در پايان بيان داشت:جامعه امروز که در عصر دهکده جهاني قرار گرفته نيازمند خبرنگاراني ولايي و انقلابي مي باشد.
در پايان از خبرنگاران سوادکوه و سوادکوه شمالي تجليل شد

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها