امام جمعه اصلاندوز:

همه ما مدیون ایثار و از خود گذشتگی آزادگان هستیم

امام جمعه اصلاندوز با اشاره به سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی ایران گفت:همه ما مدیون ایثار و از خود گذشتگی آزادگان هستیم.
کد خبر: ۸۷۲۶۱۸۷
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصلاندوز، حجت الاسلام "عظیم اسدزاده" در خطبه های این هفته نماز جمعه اصلاندوز به دیدار وزیر، معاونان و مدیران وزارت اطلاعات با مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت:معظم له این وزارتخانه را سنگری بسیار مهم و حساس و چشم بینا و بیدار نظام اسلامی خواندند و افزودند: وزارت اطلاعات، پوسته‌ی سخت نظام است و به‌هیچ‌وجه نباید آسیب‌پذیر شود.

وی امنیت و آسایش امروز کشور را در سایه حضرت ولیعصر(عج) و ایثارگریهای سربازان گمنام امام زمان(عج) و سایر ارگانهای نظامی دانست و تصریح کرد:وزارت اطلاعات با تیزبینی و هوشیاری امنیت در کشور را بوجود می آورند که شایسته قدردانی و تشکر هستند.

امام جمعه اصلاندوز همچنین با اشاره به حقوق های نجومی و بدون حساب و کتاب برخی از مدیران و مسئولان گفت:از وزارت اطلاعات می خواهیم که در این موضوع جدی تر باشد.

حجت الاسلام اسدزاده با تبریک فرارسیدن سالروز میلاد باسعات حضرت امام رضا(ع) به خصوصیاتی از زندگانی و اخلاقی آن حضرت تاکید کرد و ازمردم خواست سیره و روش ائمه اطهار (ع) بخصوص حضرت ثامن الحجج امام رضا(ع) را نمونه الگو و سرمشق خود قرار دهند.

وی افزود: امام رضا (ع) در زمانی که حکومت ستمگر عباسی می خواست نهضت های انقلابی و شیعی را خاموش کند، توانست با معرفی اسلام جامع و کامل، اسلام را از خطر انحراف، نجات دهد.

امام جمعه اصلاندوز در ادامه به سالروز بازگشت آزادگان به کشورمان اشاره کرد و گفت:آزادگان با ایثار و از جان گذشتی خود نشان دادند که حاضر نیستند یک وجب از خاک ایران به دست دشمن انقلاب و نظام بیفتد.

خطیب جمعه اصلاندوز آزادگان را نماد استقامت و سرافرازی کشور عزیزمان ایران دانست و گفت: همه ما مدیون ایثار و از خود گذشتگی آنها هستیم.

وی با اشاره به پیروزی جبهه مقاومت لبنان را در جنگ 33 روزه در 22 مردادماه 1385، این موفقیت را پیروزی گفتمان مقاومت و انقلاب اسلامی و شروع نابودی استکبار دانست.

حجت الاسلام اسدزاده خود و همگان را به رعایت تقوای الهی دعوت کرد و گفت:تقوا باعث ماندگاری عمل است و گفتار و کردار انسان را سالم می سازد.

ارسال نظرات