امام جمعه نیر:

ضرورت حمایت از مدافعان حرم

امام جمعه نیر با اشاره به وضعیت مردم سوریه برضرورت حمایت از مدافعان حرم تاکید کرد.
کد خبر: ۸۷۲۶۱۹۲
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر، حجت الاسلام میکائیل مقدسی امام جمعه نیر با اشاره به اینکه دشمن به دنبال تضعیف جمهوری اسلامی ایران است تأکید کرد: داعش با ظاهر اسلامی، شعار اسلامی و اینکه مسلمان هستند علیه مسلمانان وارد جنگ شد و آنچنان اعتقادات آنان را نشان رفتند که حتی حاضر شدند برای کشتن مسلمانان انتحاری وارد شوند و این چنین مسلمانان را به جان هم انداختند تا ایران اسلامی را نشان بروند.

وی با بیان اینکه امروز جبهه مقاومت در سوریه و عراق در صف اول حمایت از اسلام و مشغول مبارزه با باطل است عنوان کرد: ما باید با کمک های نقدی و غیر نقدی خود، از فرزندان اسلام در این جبهه‌های مبارزه حمایت کرده و دین خود را به اسلام ادا کنیم.

امام جمعه نیر افزود: در ایران اسلامی هم ستاد پشتیبانی اعزام نیروهای زبده و نیروهای مردمی به کشور تروریست زده سوریه و هم ستاد پشتیبانی از مدافعان حرم در تمامی شهرهای استان‌ بخصوص شهرستان نیر با هدف جمع‌آوری کمک‌های مردمی تشکیل یافته است.

خطیب جمعه نیربا بیان اینکه امروز آرامش و امنیت کشورمان در سایه جانفشانی های رزمندگان اسلام در مقابله با گروهک های تروریستی است افزود: می طلبد که تمامی مردم و مسئولین با تمام امکانات از مدافعان حرم حمایت مادی و معنوی کنند.

حجت الاسلام مقدسی با اشاره به توطئه های دشمنان اسلام بر لزوم پشتیبانی از مدافعان حرم تاکید کرد و گفت: حمایت از ستاد پشتیبانی از مدافعان حرم در شهرستان نیر می تواند نقش مهمی در جذب کمکهای مردمی به مدافعان حرم داشته باشد.

وی ضمن تبریک فرا رسیدن میلاد امام رضا(ع)، اظهار کرد: امام رضا(ع) مایه برکت و افتخار کشور ایران و محبوب دل‌هاى شیعیان است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار