فرمانده سپاه ناحيه پارس‌آباد خبر داد

پرداخت ۳۰ میلیارد ریال تسهیلات اقتصاد مقاومتی در شهرستان پارس‌آباد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پارس‌آباد گفت: ۳۰ میلیارد ریال تسهیلات اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی در سال گذشته به متقاضیان در شهرستان پارس‌آباد پرداخت شد.
کد خبر: ۸۷۲۶۲۵۵
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۲

سرهنگ پاسدار مطلب شاهی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج اردبیل اظهار داشت: درمانگاه تخصصی و شبانه‌روزی بسیجیان پارس‌آباد براساس برنامه‌ریزی‌ها و هدفگذاری‌های انجام شده تا پایان نیمه نخست سال آینده به مرحله بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به ضرورت توسعه و تجهیز مراکز بهداشتی و درمانی این شهرستان مرزی افزود: این درمانگاه در زمینی به مساحت 2 هزار مترمربع و با زیربنای یک هزار و 500 مترمربع در 5 طبقه بالغ بر 50 میلیارد ریال اعتبار احداث و تجهیز می‌شود.

شاهی بیان کرد: عملیات تکمیل استخر سرپوشیده ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان در سال آینده به اتمام می‌رسد و این مجموعه در آغاز سال 96 به بهره‌برداری خواهد رسید.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پارس‌آباد با بیان اینکه این استخر سرپوشیده با مساحت یک هزار و 650 مترمربع در حال اجراست، تصریح کرد: برای احداث این استخر 30 میلیارد تومان اعتبار اختصاص داد شده است.

وی گفت: سالن‌های صالحین با هدف ایجاد فضایی مناسب برای انجام فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی در سطح شهرستان ساخته می‌شوند و امروز برای گسترش این فعالیت در سطح شهرستان کار احداث 3 سالن صالحین سپاه پارس آباد آغاز شده است.

شاهی اظهار کرد: مساحت این سالن‌ها 2 هزار و 300 مترمربع است و برای تکمیل آن مبلغی بالغ بر 15 میلیارد ریال هزینه خواهد شد که این سالن‌های فرهنگی و ورزشی برای پر کردن اوقاف فراغت جوانان توسط بسیج و حمایت شهرستان راه‌اندازی می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پارس‌آباد با اشاره به اختصاص 30 میلیارد ریال تسهیلات اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی در سال 94 بیان کرد: این میزان وام زمینه اشتغال 182 نفر به شکل مستقیم و 250 نفر به صورت غیرمستقیم را در شهرستان فراهم می‌کند.

وی تصریح کرد: وام‌های اختصاص داده شده شامل احداث کارگاه‌های تولیدی قارچ خوراکی، کود ورمی کمپوست، پرورش زنبور عسل، دام‌های سبک و سنگین، پرورش ماهی، پرورش کبک و بلدرچین، پرورش مرغ بومی، پرورش شتر، پرورش شتر مرغ، صنایع تبدیلی خانگی شامل شربت مربا، قالی‌بافی، ورنی، گوهرتراشی و سایر موارد است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران شهرستان پارس‌آباد با تاکید بر تقویت بخش کسب و کار در راستای تحقق اصل اقتصاد مقاومتی افزود: در زمینه سازندگی و محرومیت‌زدایی در سال 94، اقدام به مرمت و بازسانی چندین خانه محروم، اعزام اکیپ به مناطق محروم کرده است.

ارسال نظرات