امام جمعه پارس آباد در بازديد از مراكز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اين شهر خواستار گسترش کتابخانه های سیار روستایی در پارس آباد شد.
کد خبر: ۸۷۲۶۲۵۷
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از پارس آباد، حجت الاسلام سيد سعيد رشادي امام جمعه پارس آباد از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این شهر بازدید و در جریان فعالیت های این مرکز قرار گرفت.

وي در این بازدید، ضمن استقبال از فعالیت های مراکز کانون پرورش فکری، کار کتابخانه های سیار روستایی را بسیار ارزشمند دانسته و خواستار برطرف شدن مشکلات و موانع کتابخانه سیار روستایی در شهرستان پارس آباد شدند.

امام جمعه پارس آباد با تقدیر از تلاش های مسوولین و مربیان کانون پرورش فکری در جهت پرورش استعدادهای کودکان و نوجوانان افزود: کار کتابخانه های سیار روستایی بسیار مهم است و باید در سطح کشور مراکز سیار روستایی فراگیر شود.

رشادي با تاکید بر ارتباط مستمر با اعضاء و گسترش کتابخانه های سیار روستایی، خواستار ارائه امکانات فرهنگی، هنری و ادبیبراي کودکان و نوجوانان روستاهای شهرستان پارس آباد شد.

امام جمعه پارس آباد در اين بازديد از مرکز شماره يك و دو كانون پرورش فكري، كانون زبان و کارگاههای ادبی، نقاشی و سفالگری مركز شماره يك پارس آباد از نزديك دیدن کردند.

در ادامه علی برادران مسئول کانون پرورش فکری شهرستان پارس آباد نيز ضمن قدردانی از حضور امام جمعه پارس آباد در مراکز کانون پرورش فکری گزارشی از عملکرد مراکز کانون پرورش فکری و کانون زبان شهرستان پارس آباد ارائه کرد.


 

ارسال نظرات