بازداشت 3 مامور اورژانس در سرعین

با دستور دادستان سرعین 3 مامور اورژانس بعد از حادثه تصادف در سرعین و تاخیر در امداد رسانی بازداشت شدند.
کد خبر: ۸۷۲۶۲۷۸
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرعین، برخورد شدید یک دستگاه خودرو پژو 405 در دو کیلومتری ورودی سرعین با گارد ریل کنار جاده منجر به مرگ پسر بچه پنج ساله شد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان اردبیل

امدادگران تقصیری ندارند

الهیاری خبرنگار خبرگزاری بسیج سرعین از این واقعه گزارش می دهد:

این حادثه در اولین ساعات کاری و در محور اردبیل به سرعین و در حد فاصل دو کیلومتری سرعین که بر اثر بی احتیاطی و خواب آلودگی راننده پژو 405 و برخورد شدید به گاردریل کنار جاده منجر به مرگ یک کودک پنج ساله شد .

الهیاری می گوید :دادستان سرعین که از اولین دقایق حادثه بصورت اتفاقی در صحنه حضور داشت به تاخیر و عدم حضور بموقع آمبولانس واکنش شدید نشان داده بطوریکه دستور بازداشت عوامل امدادی و نیز تشکیل پرونده قضایی در این راستا داد.

سماجت الهیاری خبرنگار خبرگزاری بسیج سرعین تا حدی بود که بعد از ترک محل حادثه به سمت اورژانس سرعین حرکت کرده تا عوامل اورژانس را عازم محل حادثه کند وبعد از انتقال مصدوم به درمانگاه متاسفانه کودک 5 ساله در جلوی چشمان اشکبار والدین خویش جان باخت.

رسولی دادستان سرعین در مورد این حادثه می گوید :3 نفر از عوامل اورژانس سرعین بعد از این حادثه بازداشت شدند.

چندی پیش سایت خبرگزاری بسیج سرعین گزارش خبری را مبنی بر کمبود امکانات مرکز بهداشت سرعین منتشر کرد بطوریکه به مذاق بسیاری از مدیران شهرستانی خوش نیامد البته داستان تاخیر آمبولانس در سرعین سر دراز دارد.



ارسال نظرات
آخرین اخبار