گزارشی از عزیمت حضور خدام حرم امام رضا(ع) در مازندران:
در خجسته ایام دهه کرامت و میلاد سراسر نور حضرت فاطمه معصومه(س) و امام رضا(ع) پرچم متبرک به حرم آن امام همام با قدوم خدامان حرم حضرت امام رضا(ع) به دیار سادات دودانگه رسید و خیر و برکت وجودی امام را به روستا هدیه کرد.
کد خبر: ۸۷۲۶۲۹۲
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۲
به  گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، براساس سنت حسنه چند سال اخیر  و به سبب برآوردن آرزومندانی زیارت امام رضا(ع)، هیئات گوناگونی در ایام کرامت دو نور، همچون سراسر کشور  در استان مازندران به دیار و مناطق شهری و روستایی عزیمکت کرده و عاشقان و شیفته گان آن امام (ع) را از چشمه رافت  بهره مند می سازند.
 برهمین اساس یک هیئت از مشهد مقدس و حرم امام رضا(ع) متشکل از دو روحانی ، سه خادم  و سه همراه استانی از نیروی مقاومت بسیج شهرستان پس از حضور در شهرها و روستاهای سوادکوه، صبحگاه روز آدینه  به دیار سادات دودانگه رسیده و با استقبال با شکوه مردم روستای سنگده رو برو شدند.
 در آغازین پرچم گردانی روز جمعه  خادمین حرم امام هشتم، روستائیان برای اجابت خواسته شان مبنی بر تحقق تبرک جستن با قربانی گوسفند و سلام وصلوات ارادت خود را به ولایت و امامت ابراز داشتند.
 مردم روستا   هیئت خدام امام رضا(ع) را تا گلزار شهدا  همراهی کردند و پس از خیر مقدم به خادمین، و بوسه بر پرچم متبرک به حرم اشک شوق و دلدادگی ریختند.
خادمین نیز به نمایندگی همه مردم ، هدایایی را به رسم تبرک و یادبود به خانواده شهدا  تقدیم کردند و در پایان همه روستائیان حاضر از سوغات متبرک بهره گرفتند.
 خادمین ان امام سپس به روستاهای پهندر، محمد اباد و ... دودانگه عزیمت کردند.
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها