ثبت نام بدون آزمون و بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه پیام نور از 23مرداد ماه آغاز شد.
کد خبر: ۸۷۲۶۳۰۵
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، ثبت نام رشته های بدون آزمون کارشناسی دانشگاه پیام نور برای پذیرش مهرماه 95 همزمان با انتخاب رشته کنکور سراسری امسال انجام می شود.

دفترچه رشته های بدون آزمون از طریق سایت سازمان سنجش قابل دریافت و ثبت نام از همین سایت به نشانیwww.sanjesh.org صورت می گیرد.

لازم به ذکر کلیه کسانی که در کنکور سراسری شرکت کرده اند و یا شرکت نکرده اند در صورت داشتن شرایط عمومی و اختصاصی دفترچه منتشر شده می توانند رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور را انتخاب رشته کنند.

سهولت دسترسی به محل دانشگاه، کیفیت بالای آموزشی، مدرک معتبر و مورد تایید وزارت علوم، کلاسهای حضوری و الکترونیکی، تحصیل همزمان در دو رشته، تخفیف شهریه برای نخبگان علمی ، فرهنگی و ورزشی، امکان تغییر محل تحصیل و آزمون، اعطای تسهیلات قرض الحسنه تحصیلی و حداقل شهریه در بین دانشگاه ها از مزایای تحصیل در دانشگاه پیام نور است.

گفتنی است اعطای معافیت تحصیلی، امتیازات ویژه شاغلین، امکان تغییر رشته، برگزاری آزمون های الکترونیکی، مدرک قابل قبول در خارج از کشور و استفاده از کارگاه ها و آزمایشگاه های تخصصی از دیگر امکانات موجود و تسهیلات موجود در دانشگاه پیام نور به شمار می رود.

ارسال نظرات