معارفه حجت الاسلام پناهی بعنوان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ماهنشان

حجت الاسلام پناهی بعنوان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ماهنشان معارفه شد.
کد خبر: ۸۷۲۶۳۲۹
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مراسم معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه دفتر نمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه ماهنشان باحضور مسئولین استانی وشهرستانی برگزارشد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی استان زنجان در مراسم معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ماهنشان با اشاره به جایگاه دفتر نمایندگی در سپاه وبسیج گفت: حرکت مستقیم به آرمان های انقلاب اسلامی از وظایف ما و بسیجیان است.

حجت الاسلام متین با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره سپاه پاسداران فرموده اند، افزود: اگردر بدنه این نظام انحراف صورت گیرد بلاهای مهم آن را به ستون سپاه پاسداران می بندم و اگر این سپاه در حفظ انقلاب این همه جایگاه ارزشمند و والا دارد وجود ولی فقیه می باشد.

وی اظهار داشت: سپاه ابتدا باید قبل از پاسداری از دیگران خودش را صیانت و پاسداری کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی استان زنجان خاطر نشان ساخت: دولت و دشمن باید بدانند امروز حکمت مانداگاری انقلاب وجود ولی فقیه می باشد.

امام جمعه شهرستان ماهنشان در این مراسم با اشاره به مسائل سیاسی و اجتماعی روز و منابع سیاسی موجود را ترجمه کتابهای غرب دانست و گفت: سیاستمداران منابع دینی از جمله قرآن واصول فقهی را قبول نداشته وآنها را فاقد بارعلمی می دانند و کتابهای اندیشمندان غرب مقدس و دارای با معنایی وعلمی می دانند.

گفتنی است، در پایان حجت الاسلام پناهی را مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ماهنشان معرفی و از زحمات حجت الاسلام گلشنی تقدیر شد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار