بروجرد،

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح بروجرد با حضورخادمان حرم رضوی

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح بروجرد روز شنبه با حضور خادمان حرم رضوی در ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۲۶۳۳۸
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان،روحانی کاروان خادمان امام رضا(ع) در این آیین گفت: ایرانیان به ولایت اهل البیت(ع) وابسته هستند و به ائمه علاقه فراوانی دارند.
حجت الاسلام سیدجواد قلم شاهی افزود: امام رضا(ع) حدود سه سال در ایران اقامت داشت اما مردم را چنان تحت تاثیر معنویت خود قرار داد که هنوز پس از قرن ها عطر معنویت و ولایت در ایران می پیچد.
وی اظهار کرد: ارادت مردم لرستان به امام رضا(ع) انسان را منقلب می کند بطوریکه خادمان حرم رضوی در مقابل این ارادت کم آورده اند.
وی با بیان اینکه ایران اسلامی همواره درمعرض توطئه ها و خشونت های دشمنان است، افزود: یک جاسوس انگلیسی عنوان کرده با توطئه های مختلف اعمال شده علیه ایران، این کشور باید 17 بار از بین می رفت.
روحانی کاروان خادمان امام رضا(ع) دلیل خنثی شدن این توطئه ها را ارادت ملت ایران به امام رضا و ائمه اطهار(ع) دانست و گفت: ولایت، ائمه اطهار(ع) و حضرت ولیعصر(عج) سکاندار نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشند.
به گزارش خبرنگار ایرنا خادمان حرم رضوی، کاروان خانواده های مستضعف لرستان را به سمت مشهد مقدس بدرقه کردند.
سرکشی از خانه سالمندان و معلولان، دیدار با خانواده شهید مدافع حرم شهید شمسه و بازدید از زندان از دیگر برنامه های کاروان حرم رضوی در شهرستان بروجرد می باشد.
ناحیه مقاومت بسیج، پادگان مهندسی ارتش، گروه 24 بعثت نیروی زمینی سپاه و نیروی انتظامی شهرستان بروجرد در آیین صبحگاه مشترک نیروهای مسلح بروجرد شرکت داشتند.


ارسال نظرات
آخرین اخبار