رحیمی گفت : مسابقات جودوی قهرمانی نونهالان استان مرکزی با برتری تیم جودوی نونهالان اراک، مقام دومی ساوه و جایگاه سومی محلات، در اراک پایان یافت
کد خبر: ۸۷۲۶۳۶۱
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۱

خبرگزاری بسیج،مرکزی:گروه ورزشی

داود رحیمی، دبیر هیات جودوی استان مرکزی و مسئول برگزاری این مسابقات اظهار داشت: این مسابقات روز جمعه با هدف شناخت نفرات اول و دوم برای شرکت در رقابت های قهرمانی منطقه سه کشور، با شرکت ۷۸ورزشکار نونهال از شهرهای اراک، ساوه، محلات و شازند در اراک برگزار شد.

وی افزود: این مسابقات در یازده وزن در باشگاه تختی اراک پیگیری شد و در پایان در وزن ۳۶کیلوگرم،  کمیل علی پور از ساوه و عرفان اکرمی از اراک اول و دوم شدند و در وزن ۳۸کیلوگرم، محمدجواد قاسمی از اراک اول و علی علیخانی از ساوه دوم شد.

رحیمی بیان کرد: در وزن ۴۲کیلوگرم، محمدرضا عرب ساوجی از ساوه و رضا احمدی از اراک به ترتیب اول و دوم شدند و در وزن ۴۶کیلوگرم، هادی فراهانی و مهیار رضایی هر دو از اراک اول و دوم شدند.

دبیر هیات جودوی استان مرکزی تصریح کرد: در وزن ۵۰کیلوگرم، محمدرضا امینی و مهدی دارابی هر دو از اراک به ترتیب اول و دوم شدند و در وزن ۵۵کیلوگرم، یوسف اسماعیلی و مهدی نظیری هر دو از اراک در جایگاه اول و دوم ایستادند.

مسئول برگزاری این مسابقات در ادامه گفت: در وزن ۶۰کیلوگرم،  علی رحیمی منفرد و محمدحسین طیاره هر دو از اراک سکوی نخست و دوم را به خود اختصاص دادند و در وزن ۶۶کیلوگرم، ابوالفضل شمشیری از اراک بر سکوی نخست ایستاد و محمدصالح مسن آبادی از اراک دوم شد.

رحیمی افزود: در وزن ۷۳کیلوگرم ، بهداد گلمحمدی از اراک به مقام نخست دست یافت و امیرحسین اسدی از ساوه در جایگاه دوم ایستاد و در وزن ۸۱کیلوگرم، مهدی براتی از محلات و سامان قربانی از اراک به ترتیب اول و دوم شدند.

دبیر هیات جودوی استان مرکزی ادامه داد: در وزن به اضافه ۸۱کیلوگرم نیز امیرحسین قربانی وحسین جعفری دهچانی هر دو از اراک به ترتیب اول و دوم شدند.

به گفته رحیمی، مسابقات قهرمانی جودوی منطقه سه کشور بیست و نهم مردادماه جاری به میزبانی استان همدان برگزار می شود.

گفتنی است داوران این مسابقات داود رحیمی، علیرضا محرابیان، احمد رفیعی، مهدی گلی، امید اشکان و علی عبدی بودند و این مسابقات ریر نظر هیات جودو استان مرکزی برگزار شد.

ارسال نظرات