مسئول سازمان بسیج طلاب استان زنجان:

روحیه نفوذناپذیری شهدا در مقابل دشمنان الگویی بسیار مهم برای ملت است

روحیه نفوذناپذیری شهدا در مقابل دشمنان الگویی بسیار مهم برای ملت است؛ شهدا با پیام مقاومت خود نشان دادند که اعتماد به دشمن با شکست حتمی روبه‌رو خواهد بود.
کد خبر: ۸۷۲۶۳۶۹
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مسئول سازمان بسیج طلاب استان زنجان در یادواره شهید بقا ثمین تاب در زنجان با بیان اینکه حضرت علی(ع) در یکی از خطبه‌های خود آرزوی شهادت می‌کند، گفت: مقام شهید بهترین و کامل ترین جایگاهی است که یک انسان در طول عمر و حیات خود می‌تواند به آن دست یابد.

مصطفوی با اشاره به اینکه شهدا همواره همگام و پیرو رهبر خود بودند، افزود: همگامی با رهبران دینی سبب شد تا شهدا ارتباط محکم و مستحکمی با خدا داشته باشند.

وی با بیان اینکه شهدا با اعتقاد کامل در درستی مسیری که انتخاب کرده بودند، اظهار داشت: وجود این اعتقاد سبب نشد تا ذره‌ای در درستی راهی که انتخاب کرده بودند متزلزل شوند.

مسئول سازمان بسیج طلاب استان زنجان با اشاره به عقیده نظریه پرداز غربی در کتاب تمدنها تصریح کرد: فرهنگ بزرگ تشیع همه نقشه‌های غرب را برای مقابله با این تمدن عظیم نقش برآب کرده است.

مصطفوی روحیه نفوذناپذیری شهدا را در مقابل دشمنان الگویی بسیار مهم برای ملت دانست و عنوان کرد: شهدا با پیام مقاومت خود نشان دادند که اعتماد به دشمن با شکست حتمی روبه‌رو خواهد بود.

وی تحمل سختی‌ها را با صبر و سعه صدر از روحیات بالای شهدا دانست و گفت: در جبهه نبرد خبری از رفاه و آسایش نبود اما رزمندگان ما با بردباری بسیار عاشقانه در این عرصه حضور پیدا کرده و راه دشمن را سد می‌کردند.

مسئول سازمان بسیج طلاب استان زنجان با بیان اینکه امروز غرب با همه توان رسانه‌ای خود علیه فرهنگ تشیع فعالیت می‌کند، گفت: غرب با همه ادعای خود در مقابل فرهنگ بزرگ تشیع به زانو درآمده است.

گفتنی است، شهید بقا ثمین تاب از شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس است که با پرورش در دامان بهزیستی و با کسب فضائل بسیار به فیض شهادت رسید.

این مراسم در راستای بزرگداشت این شهید گرانقدر با قرائت زیارت عاشورا و با همکاری پایگاه های بسیج بنیاد مسکن و جمعیت هلال احمر استانزنجان در مزار شهدای بالا با حضورپرسنل ، مردم و مسولان بنیاد مسکن و جمعیت هلال احمر استان برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار