پنجمین بازگشت در دولت یازدهم

انتشار «9 دی» پس از دو ماه توقیف

اولین شماره 9 دی پس از چهارمین توقیف در دولت یازدهم امروز شنبه بیست و سوم مرداد ماه 95 روی دکه های مطبوعاتی قرار گرفت.
کد خبر: ۸۷۲۶۳۹۲
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج؛ اولین شماره 9 دی پس از چهارمین توقیف در دولت یازدهم امروز شنبه بیست و سوم مرداد ماه 95 روی دکه های مطبوعاتی قرار گرفت.
 
تیتر یک این شماره با عنوان «دقیقاً هیچ» طی پرونده ای به عدم تحقق وعده های دولت در خصوص برجام و همچنین برخورد با صاحبان فیشهای نجومی پرداخته است. یادداشتی از دکتر شهریار زرشناس با عنوان «فیش های نجومی؛ نوک کوه یخ مفاسد اشرافیتِ   نئولیبرال» و تحلیلی قرآنی از دکتر فیروزیان با عنوان «شیطان درونیِ «اشرافیت» مانع مبارزه با شیطان بزرگ «آمریکا» عناوین دیگر مطالب مرتبط با موضوع فیشهای نجومی است که در صفحه نقد 9دی منتشر شده است.
 
همچنین گزارشی درباره چهاربار توقیف و چهاربار تبرئه 9دی در دادگاه با عنوان «در سه سال توهین دولت به منتقدین؛ چهاربار توقیف 9دی، چهار بار تبرئه» در این شماره 9دی منتشر شده است.
 
یادداشت حجت الاسلام قاسم روانبخش درباره ریشه های سقوط منتظری با عنوان «رونوشت به همه منتظری ها» و یادداشت حجت الاسلام علی جعفری با عنوان «پشتیبانی شرعی برای تکفیریها؛ از حسینعلی منتظری تا ابوبکر البغدادی» دو مطلبی است که 9دی  به بهانه انتشار فایل صوتی از منتظری در فضای مجازی منتشر کرده است.
 
 حمایت رئیس سازمان سیا از روحانی و انتشار فیلم سخنان وی در فضای مجازی موضوع یادداشت اصلی صفحه سیاسی 9دی دویست و سی و سوم است. همچنین خبر عذرخواهی اسرائیل از آمریکا به خاطر انتقاد از برجام از اخبار این صفحه به شمار می رود.
 
گفتگو با آیت الله سید محمد خامنه ای درباره وظایف شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت با عنوان « لزوم تعریف دقیق «مصلحت» توسط فقهای حوزه علمیه و شورای نگهبان» در صفحه اندیشه 9دی منتشر شده است.
 
در صفحه اقتصاد 9دی هم در یادداشتی با عنوان «شیر نفت دائمی سر سفره زنگنه» به موضوع مهم قراردادهای جدید نفتی پرداخته شده است.
یادداشتها و گفتارهایی از دکتر فواد ایزدی، حسین دهباشی و دکتر حسین صمصامی دیگر مطالب نه دی دویست و سی و دوم را تشکیل می دهند.
هفته نامه سیاسی، فرهنگی اجتماعی ۹ دی را هر شنبه از کیوسک های مطبوعاتی سراسر کشور بخواهید. 
 
جهت اشتراک با شماره ۰۲۱۳۳۵۱۳۰۲۰ تماس گرفته و یا به سایت day.ir9  مراجعه نمائید. همچنین برای بهره مندی از تخفیف 50 درصدی در اشتراک می توانید به سایت Eshterak.ir مراجعه کنید.

انتشار «9دی» پس از دوماه توقیف
ارسال نظرات
آخرین اخبار