خبرهای داغ:
خبرنگار بسیج تحلیل می کند:

شادی مردم یا ترویج کاباره رضاخانی

موضوع لغو کنسرت ها آن قدر در کشور مطرح شد که به نوعی جز اولویت کاری بدنه دولت نیز قرار گرفت و رییس جمهور در کنار حرم رضوی سخن از شادی مردم زد و برخی ها را مخالف شاد بودن مردم دانست.
کد خبر: ۸۷۲۶۳۹۳
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، ایرادی که به این موضع گیری در بدنه دولت و مدیران رده پایین و طیف اصلاحات وارد است مبنی بر اینکه اولویت اول کشور موسیقی نیست و مشکلات فراتر از این وجود دارد. و مطلب بعد نیز  همگان می دانند همانطور که برجام  گره از مشکلات اقتصادی ما باز نکرد  و تنها علم هسته ای و ترمز پیشرفت کشور را کشید، این بار نیز موسیقی نمی تواند به تنهایی  شاد بودن مردم را به همراه داشته باشد و در دوران دفاع مقدس موسیقی  محرک اصلی برای پیش ران مردم به جبهه های  جنگ بود و  نواهای ماندگار موسیقی آن دوران برایما فراموش نشدنی است. مسئولین این قدر که به موسیقی  و کنسرت های لغو شده  برای شاد بودن مردم  بها می دهند، چرا در برابر مواد مخدر که خانه های بسیاری را ویران و جوانان زیادی را نابود کرده است واکنش جدی نشان نمی دهند.؟
همین قدر که با برجام مردم را شاد کردید برای مردم کافی است
چرا در برابر جنگ تمام عیارسودا گران مرگ که جوانان ما را به کام  مرگ و اعدام  و انهدام خانواده ها پیش می برد این قدر شفاف موضع گیری نمی کنند؟ چرا وارد کنندگان سیگار  را معرفی نمی کنند؟ اما در کنسرتی که با  بلیط های نجومی  برگزار می شود و در هر استان کمتر از  یک هزارم درصد مردم می توانند ببینند و در آن اختلاط زن و مرد و پوشش های نامناسب انجام می شود  تا سطح رییس جمهور موضعگیری می شود. اسلام شادی به هر بهانه ای را مجاز نمی داند! مدیرانی که در استان قزوین عنوان می کنند برخی ها با شادی مردم مخالفند  در لباس دلسوزی نوامیس مردم را به بهانه شاد بودن  دستمایه اهداف سیاسی قرار ندهند! همین قدر که با برجام مردم را شاد کردید برای مردم کافی است.
فصل شیدایی نشان داد هنر انقلابی مورد مطالبه مردم است
 نمایش فصل شیدایی  که از آدم تا خاتم و انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی را  برای مخاطبین  برگزار می کند با استقبال  بی نظیر میانگین شبانه 9000 نفری همراه بود و مخاطبینی که  از خروجی مجموعه سلحشور خارج می شدند ابراز رضایت می کردند. نمایشی که می توان گفت: 30 تا 40 درصد افراد در استان بتوانند آن را ببینند و مردم با یک نمایش پاک و سازنده وارد شوند نه اینکه به بهانه شادبودن مردم فرهنگ کاباره رضاخانی را در جامعه ترویج کنیم  زنان و دختران را که نوامیس این مرز بوم هستند  به ازدواج های سفید روی بیاورند  و بنام آزادی تمام اعتقادات و مقدسات را  که مایه امنیت و مولفه دفاع هستند نابود کنیم تا مثلا آزادی را فریاد بزنیم و منادی آزادی باشیمو فصل شیدایی نشان داد که هنر انقلاب اسلامی مورد مطالبه مردم است.
برای برخی ها شکستن خطوط قرمز اعتقادی و امنیتی  یک افتخار و  قهرمانی به حساب می آید
 طوری در مغز جوانان ما تبلیغ  کردند  گویا در غرب آزادید هر کاری خواستید بکنید و این به معنای استثمار فکری قشر جوان است. در اروپا اگر یک کلمه علیه اسراییل و هولوکاست  بگویید از تمام مزایای شهروندی محروم هستید و حبس های طولانی مدت و ضرب و شتم در انتظار شماست!جرج گالوی نماینده عوام انگلیس با کوچکترین دفاع از  فلسطین بلافاصله از مجلس عوام اخراج می شود،  بله غرب به هیچ احدی اجازه عبور از خط قرمز خویش را نمی دهد اما در مملکت ما برای برخی ها شکستن خطوط قرمز اعتقادی و امنیتی  یک افتخار و  قهرمانی به حساب می آید. در فرانسه  منع تحصیل برای زنان و دختران با حجاب  در مجلس تصویب می شود اما در کشور ما تا علیه بد حجابی صحبت می شود  رگ گردن برخی ها بیرون می زند ،در آلمان زنی را به بهانه داشتن حجاب در دادگاه هدف 18 ضربه چاقو قرار می دهند  و به شهادت می رسانند  صدای آزادی و حقوق بشری آقایان در گلو خفه شده است.
 
1002/پ30/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار