سرگرد پاسدار اسماعیل عظیمی در مراسم تودیع و معارفه فرمانده پایگاه حضرت ابوالفضل شهر نقنه گفت: رشادت های ایل قشقایی در دفاع از انقلاب بی نظیر است.
کد خبر: ۸۷۲۶۳۹۶
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ آیین تودیع و معارفه فرمانده پایگاه حضرت ابوالفضل شهر نقنه، با حضور مسئولین و بسیجیان برگزار شد.

اسماعیل عظیمی جانشین فرماندهی سپاه ناحیه شهرستان بروجن در این مراسم طی سخنان کوتاهی ضمن تبریک دهه کرامت ،گفت: قدر و منزلت بسیجیان بالاست و این قدر و منزلت مرهون حضرت امام خمینی (ره) ، مقام معظم رهبری و خون شهداست و باید قدر این جایگاه را دانست و برای حفظ آن تلاش و کوشش کرد.

وی با اشاره به رشادت های بی نظیر ایل قشقایی در دفاع از انقلاب اسلامی و عرصه هشت سال دفاع مقدس، اظهار کرد: عشایر، شهدای زیادی مانند شهید البرز نریمانی تقدیم انقلاب کردند و امروز وظیفه ما این است که اقتدار این ایل بزرگ حفظ شود.

عظیمی به توطئه های استکبار جهانی برای انحراف نسل جوان و نوجوان اشاره کرد و گفت: باید با برنامه های تأثیرگذاری فرهنگی جلو برنامه های دشمن که از طریق ماهواره ، فضای مجازی و اعتیادمی خواهد به جوانان و نوجوانان ما ضربه بزند، را بگیریم.

یاد آور می شود: در این مراسم از زحمات برادر بسیجی رحمت الله حیدر نژاد تقدیر و برادر بسیجی محمد فرهادی نسب به عنوان فرمانده این پایگاه معرفی شد.

در این مراسم؛ حجت الاسلام علی دهقانی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بروجن به همراه جمعی از مسئولین و شورا و بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج حضرت ابوالفضل علیه السلام شهر نقنه نیز حضور داشتند.

ارسال نظرات