مسئول اردویی سپاه ثارالله کرمان در گفتگو با بسیج:
محمدعلیرضایی مسئول اردویی سپاه ثارالله استان کرمان در گفتگوی تلفنی با خبرنگار ما، به تشریح اجرای طرح مهر درخشان رضوی در دهه ی کرامت و امامت پرداخت.
کد خبر: ۸۷۲۶۴۰۷
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان،آقای علیرضایی مسئول اردویی سپاه ثارالله استان کرمان طی گفتگوی تلفنی با خبرنگار ما به تشریح اجرای  طرح مهر درخشان در دهه¬ی کرامت و امامت پرداخت 

آقای علیرضایی تصریح کرد:طبق توافقی که بین  سازمان بسیج مستضعفین با  آستان قدس رضوی انجام شد ،طرحی تحت عنوان مهر درخشان رضوی  در دستور کار اردویی سپاه ثارالله قرارگرفته است
 
وی با شاره به جزئیات این طرح گفت:طرح مهر درخشان رضوی  از 16 مرداد ماه آغاز وتا پایان مرداد ادامه دارد.طی این برنامه 880نفر از افراد بالای سن 40 سال که هنوز به مشهد مقدس مشرف نشده اند، تحت عنوان زائر بار اولی در یک سفر چهار روزه به حرم امام رضا علیه السلام مشرف می شوند.
 
سرهنگ پاسدار محمدعلیرضایی با اشاره به اینکه تا اخر مردادماه طی 5 دوره وهر دوره به تعداد176 نفر و جمعا 880 نفر به حرم امام رضا مشرف خواهند شد خاطرنشان کردند که: از 16 مرداد تا کنون حدود16 دستگاه اتوبوس حامل  600نفربه مشهدمقدس اعزام شده اند و انشاالله  تا آخر مرداد مابقی افرادی که در این طرح ثبت نامه کرده اند به مشهد مقدس اعزام خواهند شد.

وی همچنین در مورد هزینه این سفر گفت: اسکان،غذا وایاب وذهاب در مشهد مقدس برای زائران بار اولی به صورت رایگان می باشد،اما هزینه عزیمت از کرمان تا مشهد از طریق خودیاری وکمک از خیرین و....پرداخت خواهد شد.

قابل ذکر می باشد که محل اسکان این زائران گرامی  در اردوگاه شهید کاوه زیر نظر سازمان اردویی سپاه امام رضا علیه السلام واقع در خیابان وکیل آباد می باشد.

ارسال نظرات