میثم موسایی با بیان اینکه برداشت‌های پنهانی بیش از فیش نجومی است افزود: برخی مدیران از موقعیت خود سوء استفاده کرده و بیش از اختیارات خود برداشت می‎کنند.
کد خبر: ۸۷۲۶۴۴۳
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۹

میثم موسایی اقتصاددان در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: عده ای با حداقل حقوق 900 هزار تومان می‌گیرند و رییس صندوق توسعه ملی 45 میلیون تومان حقوق می‌گیرد این رسوایی گوشه‌ای از برداشت آنها از بیت‌المال است.

وی با بیان اینکه برداشت‌های پنهانی بیش از فیش نجومی است افزود: برخی مدیران از موقعیت مسوولیتی سوء استفاده کرده و بیش از اختیارات خود برداشت می‎کنند و متاسفانه بخش عمده ای  از  این برداشت های پنهان و غیر مستقیم است و  کسی نمی بیند.

موسایی بیان داشت: طرح های گاوبندی که برخی مدیران به یکدیگر پاس کاری می‌کنند باید در قانون به چنین اختیاراتی پرداخته شود، قوانین و ضوابط  کوتاه مدت را تغییر دهیم حتی در این مصوبات قانونی نباید نماینده مجلس نباید تعیین کننده حقوق شود چون تشکیلات تیمی فساد آور است .

موسایی خاطر نشان کرد: پرداخت حقوقی باید بر اساس  عدالت اقتصادی اجتماعی پیش برود؛ مدیری 45 میلیون تومان حقوق می‎گیرد، می‎تواند دخترش را به مجلس بعد بفرستد که از کمترین صلاحیت برخوردار نیستند.

ارسال نظرات