دبیر شورای عالی هماهنگی بسیج طلاب و روحانیون خبر داد

طرح آموزش نظامی در قالب بسیج برای طلاب و روحانیون در آینده نزدیک

دبیر شورای عالی هماهنگی بسیج طلاب و روحانیون گفت: امیدواریم در آینده نزدیک طرح آموزش نظامی در قالب بسیج برای همه طلاب برگزار شود.
کد خبر: ۸۷۲۶۴۵۴
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام والمسلمین محمود ملک دار،  امروز در سومین همایش "نقش بسیج روحانیت در تقویت حوزه انقلابی" در مشهد، با اشاه به تعامل حوزه و بسیج و امضای تفاهم نامه همکاری و تعامل این دو نهاد، ابراز کرد: در همه استان ها شورای هماهنگی بسیج طلاب و روحانیون با ۱۲ عضو راه اندازی شده که برکت‌های زیادی داشته است.
 
دبیر شورای عالی هماهنگی بسیج طلاب و روحانیون به مصوبات سال گذشته حوزه و بسیج، افزود: برگزاری همایش های منطقه ای و استانی بسیج یکی از مصوبات بود که در سال گذشته متشکل از هشت استان برای مدیران و مسئولان بسیج مدارس علمیه برگزار شد که نتیجه های خوبی دربر داشت.
 
وی، برگزاری دوره های بصیرت افزایی و آموزش بصیرتی طلاب در مقابل برنامه های دشمنان در مدارس را یکی دیگر از مصوبات برشمرد و خاطر نشان کرد: طرح گفتمان ولایت از دیگر برنامه هایی است که توسط شورای عالی مصوب شده و از ابتدای سال جدید تحصیلی در مدارس علمیه برگزار خواهد شد.
 
حجت الاسلام والمسلمین ملک دار، با بیان اینکه آسیب های فضای مجازی در دو طرح گفتمان "ولایت" و "صادقین" مدنظر است، طرح شبکه مبلغان راهیان نور را یکی از برنامه های اجرا شده در امسال دانست و اظهار کرد: امیدواریم در آینده نزدیک طرح آموزش نظامی در قالب بسیج برای همه طلاب برگزار شود.
 
وی همچنین، درباره این همایش گفت: همان طور که مقام معظم رهبری نسبت به انقلابی ماندن حوزه های علمیه مطالباتی را مطرح فرمودند، در حوزه های علمیه به راه های تقویت روحیه انقلابی توجه شده که در این زمینه از نظرهای مدیران استانی حوزه های علمیه استفاده خواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار