خبرهای داغ:
نخستین کاروان راهیان نور فرهنگیان بسیجی استان قم، با بدرقه مسئولان بسیج و آموزش و پرورش از گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) عازم مناطق عملیاتی غرب و شمالغرب کشور شد.
کد خبر: ۸۷۲۶۴۸۳
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۱

نخستین کاروان راهیان نور فرهنگیان قم عازم شمالغرب شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، سه دستگاه اتوبوس از خواهران فرهنگی بسیجی نواحی یک، سه و چهار آموزش و پرورش قم به همراه دو تن از راویان پیشکسوت دفاع مقدس، سفر معنوی چهار روزه خود به مناطق عملیاتی غرب و شمالغرب کشور را صبح امروز شنبه 23 مرداد با قرائت زیارت پرفیض عاشورا آغاز کردند.

عباس روحی مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان قم در مراسم بدرقه زائران طی سخنانی ابراز کرد: مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب کشور شاهد رشادت ها و جانفشانی های غریبانه شهدا و رزمندگان اسلام در مصاف با دشمن بعثی و ضدانقلاب در بدترین شرایط آب و هوایی و صعب العبور است.

وی افزود: فرهنگیان بسیجی که قدم در این راه نهاده اند، از این سفر معنوی توشه های ذی قیمت برگیرند و در راستای بسط فرهنگ ایثار و شهادت و مقابله با جلوه های جنگ نرم به دانش آموزان انتقال دهند.

حجت الاسلام قاسمی نیا معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش قم، رضوی رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه سه قم، صادقخانی، رحیمی و خلیلی مدیران کانون های بسیج فرهنگیان شهید رجایی، شهید بیطرفان و شهدای فرهنگی و جمعی دیگر از مسئولان اداره کل و نواحی در آیین بدرقه زائران حضور داشتند.

دومین اعزام فرهنگیان روز 31 مرداد و ویژه برادران خواهد بود.

به گفته روحی، متقاضیان اعزام خانوادگی می توانند با پرداخت هر نفر 20 هزار تومان، با وسیله شخصی به همراه کاروان های راهیان نور اعزام شوند.


ارسال نظرات