نماینده مردم زنجان وطارم در مجلس شورای اسلامی:
مردم باید به عنوان محور توسعه مورد توجه قرار و با بهره گیری از ظرفیت های استان می توان در راستای گسترش تولید ورونق اقتصادی منطقه اقدام کرد.
کد خبر: ۸۷۲۶۵۷۵
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، نماینده مردم زنجان وطارم در مجلس شورای اسلامی در مراسم نکوداشت وتجلیل از صنعتگران معدن کاران واصناف برتر استان زنجان گفت: با افزایش حمایت از بخش خصوصی در سطح کشور می توان در راستای توسعه ورونق تولید ملی گامهای موثری برداشت .

علی وقف چی به وجود خلا تجارت در سطح کشور اشاره کرد و افزود: باید در راستای رونق اقتصادی و جلوگیری از رکود در عرصه فعالیت های صنعتی زمینه های رونق فعالیت های تجاری در کشور فراهم شود.

وی اظهار داشت: باید بحث سرمایه گذاری را به گونه ای تعریف نمود که همه مردم باهر میزان سرمایه در سرمایه گذاری کشور سهیم شوند.

علی وقف چی با بیان اینکه حضور نمایندگان بخش خصوصی در هر یک از وزارتخانه های کشور ابراز کرد: در راستای رونق تولید ملی با حضور بخش خصوصی در حوزه های تصمیم گیری کشور پر رنگ باشد.

نماینده مردم زنجان وطارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قاچاق کالا یک تهدید است گفت: باید در بحث تولید از تولید کننده حمایت نمود وبستری برای افزایش کیفیت محصولات تولیدی فراهم کرد .

علی وقف چی افزود: مردم باید به عنوان محور توسعه مورد توجه قرار و با بهره گیری از ظرفیت های استان می توان در راستای گسترش تولید ورونق اقتصادی منطقه اقدام کرد.

نماینده مردم زنجان وطارم در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان ساخت: با افزایش تعامل ومشارکت هریک از دستگاه ها ی استان موانع موجود بر سر راه فعالان واحدهای تولیدی وصنعتی برداشته می شود.

ارسال نظرات