مسئول بسیج دانش آموزی شهرستان خاش ،تقدیم چهار هزار معلم و 36 هزار شهید در دوران هشت دفاع مقدس دین و قدرت ایمان، وجود نعمت رهبری، اطاعت بی چون و چرا از ولایت فقیه، وحدت و انسجام آحاد مردم ایران و بصیرت را عامل پیروزی ملت بزرگ ایران به تمام نقشه ها و شیطنت های دشمنان دانست.
کد خبر: ۸۷۲۶۶۰۱
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج ازسیستان وبلوچستان : مسئول بسیج دانش آموزی شهرستان خاش ،از اقدامات فرهنگی در این حوزه اظهار كرد: تعهد داشتن به اسلام، تبعیت از ولایت، مقاومت در برابر دشمنان، خدمتگزاری بی منت به ملت  و تخصص علمی از شاخصها و ویژگی های مهم فرد بسیجی است.
 سرگرد پاسدار مهدي روحی وجود ولایت فقیه را نعمتی بزرگ برای کشور دانست و ادامه داد: هر گاه در طول تاریخ بین امت و امام جدایی افتاده دشمنان صد در صد پیروز میدان بوده اند و ما باید قدر رهبری عزیز را دانسته و هر روز شکرگزار خداوند باشیم.
 وی با اشاره به نقش فرهنگیان و معلمان در جنگ تحمیلی و تقدیم چهار هزار معلم و 36 هزار شهید در دوران هشت دفاع مقدس دین و قدرت ایمان، وجود نعمت رهبری، اطاعت بی چون و چرا از ولایت فقیه، وحدت و انسجام آحاد مردم ایران و بصیرت را عامل پیروزی ملت بزرگ ایران به تمام نقشه ها و شیطنت های دشمنان دانست.

ارسال نظرات