مدیرکل حج و زیارت استان لرستان از استقرار کنسولگری دولت عراق در لرستان برای صدور روادید زائران عتبات عالیات از مهر ماه خبر داد.
کد خبر: ۸۷۲۶۶۲۳
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان،محمد خسروی گفت: کنسولگری عراق برای صدور روادید زائران لرستانی عتبات عالیات از مهرماه امسال دراستان لرستان مستقر می‌شود.

وی با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه مشترک بین سازمان حج و زیارت و اداره کل پست استان برای خدمت به زائران عتبات عالیات افزود: بر اساس این تفاهم‌نامه در تمام بخش‌ها، شهرک‌ها و شهرهای استان لرستان علاقه‌مندان متقاضی ثبت‌نام عتبات عالیات و پیاده‌روی اربعین حسینی با مراجعه به دفاتر خدمات پست میتوانند ثبت نام کنند و این دفاتر کار انتقال مدارک را انجام می دهند.

مدیرکل سازمان حج و زیارت استان لرستان عنوان کرد: ثبت‌نام پیاده‌روی اربعین حسینی از 16 مردادماه آغاز‌خواهد شده است و متقاضیان میتوانند با مراجعه به سامانه سماح ثبت‌نام مقدماتی را انجام دهند.

خسروی بیان کرد: به‌طور یقین امسال تحت هیچ شرایطی اجازه نمی‌دهند کسی بدون روادید از کشور خارج  شود به همین منظور ما از قبل بستر را برای افراد و علاقه‌مندان مهیا کردیم تا بیایند ویزا بگیرند و بر اساس یک برنامه زمان‌بندی مشخص و معین از مرزها خارج شوند.
ارسال نظرات