خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج امام حسین(ع) گفت: مقاومت حزب الله تجربه موفقی برای ایستادگی مردم مقاوم سوریه و سابر ملت های مظلوم در برابر استکبار است.
کد خبر: ۸۷۲۶۶۴۸
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۵

حجت الاسلام احمد احمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم، با اشاره به روز مقاومت اسلامی ابراز کرد: مقاومت در برابر دشمن یکی از اصول اساسی در اسلام و یکی از رموز موفقیت بوده و هر ملتی اگر بخواهد به پیروزی برسد تنها راه مقاومت است و در طول تاریخ، ملت های دنیا هر جا مقاومت کردند پیروز شدند.

وی با بیان اینکه اگر امام در دوران مبارزات 15 ساله خود از سال 42 تا 57 مقاومت نمی کرد، انقلاب اسلامی به پیروزی نمیرسد، افزود: در دوران دفاع مقدس نیز اگر رزمندگان اسلام 8 سال در برابر تمام مشکلات مقاومت نمی کردند به این پیروزیها نمی رسیدیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسین(ع) با اشاره به لزوم استمرار مقاومت در برابر جنگ نرم تاکید کرد: در مقابل تهاجم فرهنگی و تحریم های اقتصادی دشمن ملت مقاومت کرد و خداوند در آیات نورانی قرآن بشارت پیروزی در دنیا و آخرت را به چنین ملت شجاع و مقاومی می دهد.

وی با اشاره به خط فکری که حضرت امام و انقلاب به ملت های مستضعف در سطح منطقه داد، خاطرنشان کرد: ملت های مستضعف منطقه بخصوص حزب الله لبنان راه مقاومت را پیش گرفتند و رژیم اشغالگر قدس را که به عنوان یک ارتش شکست ناپذیر و اسطوره و چهارمین ارتش قوی دنیا معرفی کرده بودند، با مقاومت اسلامی آنچنان در هم شکستند که نه تنها سرزمین های اشغال شده لبنان و جنوب لبنان را ازدست می دهد و بلکه در جنگی مثل جنگ 33 روزه هم شکست های مفتضحانه می خورد.

احمدی تصریح کرد: این پیروزی افتخارآفرین حزب الله که با الهام از فرهنگ حماسی اسلام و رهنمودهای ولایت و بر اساس شجاعت جوانان حزب الله شکل گرفته، برای تمام کسانی که در سوریه در مقابل استکبار مقاوم ایستاده اند، یک تجربه موفق و اساسی است که امتحان خود را به خوبی پس داده است.


ارسال نظرات
پر بیننده ها