رئیس جهاددانشگاهی واحد استان اربیل:

16 مرداد،آغازی دوباره برای ترسیم برنامه‌های جدید جهت توسعه جهاددانشگاهی است

رئیس جهاددانشگاهی واحد استان اربیل گفت: جهاددانشگاهی از بدو تاسیس تاکنون عملکرد موفقی در تمام زمینه‌ها به ویژه زمینه علمی پژوهشی داشته و منشا حرکت‌های علمی کشور در 20 سال گذشته بوده است.
کد خبر: ۸۷۲۶۶۶۹
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، رامز نصیری صالح با بیان این مطلب در مراسم گرامیداشت 16 مرداد و تجلیل از جهادگران نمونه که با حضور کارکنان جهاددانشگاهی واحد اردبیل در نمازخانه این واحد برگزار شد افزود: از آنجا که کارکنان این نهاد انقلابی با روحیه جهادی و در راستای تحقق اهداف پیش بینی شده تلاش می‌کنند به همین خاطر جهاددانشگاهی یکی از موفق‌ترین نهادهای انقلابی کشور است.

وی تصریح کرد: این روند تاثیرگذاری و ایفای نقش در توسعه علمی، اقتصادی و فرهنگی کشور نیازمند توجه تمام مسئولان و دستگاه‌های اجرایی است تا کشور بتواند از ظرفیت‌های جهاددانشگاهی استفاده مطلوبی داشته باشد.

رئیس جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل با تبریک 16 مرداد، سالروز تاسیس جهاددانشگاهی، این روز را آغازی دوباره برای نگاه به گذشته و ترسیم برنامه‌های جدید جهت توسعه عنوان و خاطرنشان کرد: در سالی که گذشت و با وجود تنگناهای عدیده مالی، فاز سوم ساختمان مرکزی واحد به بهره‌برداری رسید و ستاد مرکزی در آن استقرار یافت.

نصیری صالح ضمن عذرخواهی از عدم پرداخت به موقع حقوق کارکنان و تاخیر چند ماهه در پرداخت آن و تقدیر از صبر و تحمل کارکنان جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل گفت: در تلاش هستیم که با افزایش درآمدهای اختصاصی واحد و جذب منابع مالی و اعتبارات استانی و کشوری، این مشکل را رفع نماییم.

در پایان این مراسم تعدادی از همکاران به ارائه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند و با اهدای لوح سپاس و هدایایی از تقی قاسمی خادمی از حوزه معاونت فرهنگی، حسین زمان‌پور از حوزه معاونت پشتیبانی، سیده صغری جوادی از حوزه ریاست، میرتوحید سید تازه کند از مرکز آموزش علمی کاربردی، جواد فرخی و ندا چهره برقی از حوزه معاونت پژوهشی و میثم محمدی از حوزه معاونت آموزشی به عنوان جهادگران نمونه جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل تجلیل به عمل آمد.

 
 
 
ارسال نظرات
آخرین اخبار