فرماندار کوثر گفت: هفته دولت فرصتی است تا مردم قدرشناس نظام جمهوری اسلامی ایران با دستاوردها و تلاش های خادمان خود در مجموعه دستگاه های دولتی آشنا شوند.
کد خبر: ۸۷۲۶۶۷۵
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کوثر، علیرضا علیپور در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهارکرد: باید ظرفیتهای شهرستان را درحوزه های مختلف شناسایی و برای رفع مشكلات با برنامه ریزی مناسب و واقع نگری تلاش کنیم؛ باوجود فشارها و تحریم های دشمنان، شهرستان درطول سالهای گذشته به سمت شکوفایی رفته است.

وی با گرامیداشت یاد و نام شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت بیان کرد: شهیدان رجایی و باهنر، نماد بزرگداشت دولتمردانی است که صادقانه و عاشقانه برای خدمت به ملت در راه آبادانی وطن به شهادت رسیدند و این هفته فرصتی است تا مردم قدرشناس ایران اسلامی با دستاوردها و تلاش های خادمان خود در مجموعه دستگاه های دولتی آشنا شوند.

فرماندارکوثر ادامه داد: دولت موفقیت های بزرگی در عرصه ی تعاملات بین المللی و بهبود اوضاع اقتصادی و معیشت مردم به دست آورده است.

علیپور به اجرای پروژه های درحال اجرا درسطح شهرستان اشاره کرد و افزود: باتوجه به سیر توسعه جهشی کوثر نیاز است ادارات درجذب اعتبارات ملی ازطریق وزارتخانه های مربوطه تلاش نمایند.

وی با اشاره به خدمات دولت در سطح شهرستان کوثر خاطرنشان کرد: دولت یازدهم گام های مهمی را در حل مشکلات این مناطق برداشته که باید به روش های مختلف به سمع و نظر مردم برسد.

علیپور بیان کرد: توفیق دولت در اداره هرچه بهتر امور کشور وابسته به همراهی، همدلی، همزبانی و مشارکت آحاد مردم است.

وی در ادامه با اشاره به پروژه تنها بیمارستان کوثر گفت: این شهرستان با تکمیل این پروژه دارای بیمارستان شد و یکی از آرزوهای دیرینه مردم این شهرستان درآینده نزدیک تحقق پیداخواهد کرد.


ارسال نظرات