خبرهای داغ:

80 بسیجی حوزه شهید ورزنده قم به اردوی شمالغرب اعزام شدند

80 نفر از بسیجیان حوزه چهار شهید ورزنده ناحیه امام حسین(ع) قم در قالب دو دستگاه اتوبوس از مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب کشور بازدید کردند.
کد خبر: ۸۷۲۶۶۸۶
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۵

80 بسیجی حوزه شهید ورزنده قم به اردوی شمالغرب اعزام شدند/برگزاری محفل انس با قرآن

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، 80 نفر از مربیان، سرگروه ها و متربیان حلقه های تربیتی صالحین پایگاه های حوزه چهار شهید ورزنده با حضور در مناطق عملیاتی غرب و شمالغرب کشور، از نزدیک با حماسه ها و ایثارگری های شهدا و رزمندگان اسلام در این مناطق آشنا شدند.

در این اردو که با حضور مسعود سروی فرمانده حوزه چهار برگزار گردید، موضوعاتی از قبیل توانمند سازی مربیان و سر گروه ها، تبیین اقتصاد مقاومتی و اشتغال زایی در کنار بازدید از مناطق عملیاتی و یادمانی غرب و شمالغرب، محل شهادت شهیدان مهدی و مجید زین الدین، محمد بروجردی و عباس عاصمی، مناطق سردشت، پیرانشهر و حاج عمران و همچنین رزمایشی در ارومیه، غبار رو بی و عطر افشانی گلزار شهدای تبریز، روایتگری از خاطرات جنگ توسط رفیعی راوی دفاع مقدس، قایق سواری در دریاچه ارومیه، برگزاری مراسم جشن دهه کرامت و اجرای مسابقات فرهنگی در طول اردو، پیگیری شد.

همچنین در محفل انس با قرآن که به همت پایگاه شهید چمران و با حضور شورای حوزه و پایگاه و 200 نفر از بسیجیان پایگاه برگزار شد، اساتید بین المللی قران کریم همچون مهدی فروغی، حجت الاسلام ابوالقاسمی، یزدان پناه و دیگر اساتید برجسته قرآن به اجرای تلاوت پرداختند.

محافل انس با قرآن پایگاه شهید چمران با برنامه هایی از قبیل تفسیر، روانخوانی، تجوید و تمرین استمرار می یابد.


ارسال نظرات
آخرین اخبار