اعزام گروه پزشكي به مناطق كم برخوردار بشاگرد

اكبر كرمشاهي با اشاره به برگزاري اعزام تيم پزشكي به مناطق كم برخوردار بشاگرد گفت: اين تيم كه شامل 4 نفر پزشك و ماما بود به روستاي محمود آباد بشاگرد اعزام شدند و بيماران سرپايي را داروي و ويزيت رايگان كردند.
کد خبر: ۸۷۲۶۷۵۷
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، اكبر كرمشاهي مسئول بسيج سازندگي سپاه ناحيه شهرستان بشاگرد با اعلام اينكه بسيج سازندگي شعار محروميت‌ زدايي و اقتصاد مقاومتي را سرلوحه كار خود قرار داده است، اظهار كرد: حضور بسيج در كوي و برزن تضمين‌كننده امنيت كشور است.

كرمشاهي بسيج سازندگي را حلقه وصل مردم در عرصه اقتصادي جامعه دانست و تصريح كرد: تاكنون همه دولت‌ها با قوت و ضعف حامي بسيج سازندگي در عرصه‌هاي مختلف بودند.
وي مهم‌ترين برنامه‌ها و اهداف هفته بسيج سازندگي در بشاگرد را در دو محور سازندگي و اقتصاد مقاومتي عنوان كرد و يادآور شد: سازمان بسيج سازندگي با مشاركت دستگاه‌هاي اجرايي به فعاليت‌هاي عمراني با حداقل هزينه مي‌ پردازد.
اكبر كرمشاهي در ادامه با اشاره به برگزاري اعزام تيم پزشكي به مناطق كم برخوردار بشاگرد گفت: اين تيم كه شامل 4 نفر پزشك و ماما بود به روستاي محمود آباد بشاگرد اعزام شدند و بيماران سرپايي را داروي و ويزيت رايگان كردند.
 
منبع: سازمان بسيج سازندگي هرمزگان
ارسال نظرات