شهر اهل تسنن و مرزی عنبران سالهاست به خاطر اختلافات اعضای شورای شهر در آتش می سوزد و این آتش روز به روز در مدیریت شهری شعله ورتر می شود.
کد خبر: ۸۷۲۶۷۵۹
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۱

رئیس شورای اسلامی شهر عنبران در گفتگو با خبرنگارخبرگزاری بسیج از نمین اظهار کرد:در 18 مرداد ماه امسال طی جلسه ای با حضور اعضای شورای شهر و با پنج رای موافق فرهوش نظارتی مسئول سابق خدمات شهری شهرداری عنبران، به عنوان سرپرست شهرداری انتخاب شد.

فیروز یزدانی گفت: آقای نظارتی چون نیروی قراردادی هستند امکان انتصاب به عنوان شهردار وجود نداشته و به صورت موقت به عنوان سرپرست شهرداری منصوب شده اند تا پس از بررسی های لازم و رسیدن به یک نقطه اشتراک در بین اعضای شورای شهر نسبت به انتخاب شهردار اقدام خواهد شد.

وی در خصوص گزینه های احتمالی برای شهرداری عنبران اظهار کرد: تا کنون گزینه های همچون موسویان، طیب امینی بخشدار اسبق عنبران، شیدایی، موسوی و چند مورد دیگر برای شهرداری مطرح شده اما هیچکدام قطعیت ندارد.

رئیس شورای اسلامی شهر عنبران در خصوص دخالت دولتمردان در انتخاب شهرداری عنبران اظهار کرد: برخی از مسئولان شهرستانی و شهری بر روی یکی از گزینه ها متمرکز شده اند و درصدد اعمال نفوذ در نظر اعضای شورا و تصمیم آنها دارند.

وی خاطرنشان شد: پیش از انتخاب سرپرست جلسه ای برای انتخاب آقای رستگار شفق برگزار شد، اما به دلیل غیبت دو عضو شورای شهر تعداد آرا به حد نصاب نرسید و با سه رای موافق جلسه بی نتیجه ماند.

یزدانی با بیان اینکه شهردار اسبق عنبران در تاریخ چهارم تیرماه استعفا داده است، اظهار کرد: به دلیل اختلاف در بین اعضای شورا و غیبت دو نفر از آنها شهر عنبران 14 روز در بلاتکلیفی و بدون سرپرست سپری کرد.

وی افزود: برای استیضاح شهردار اسبق جلسات متعددی برگزار شده بود اما به دلیل غیبت و عدم حضور دو اعضای شورای شهر جلسات بی نتیجه می ماند تا اینکه تخلفات شهردار توسط بازرسان استانداری تایید شده و طی نامه ای محرمانه خواستار استعفا یا برکناری شهردار شده بودند.

ارسال نظرات