نشست تخصصی فرماندهی سپاه استان البرز و مدیران ارشد وزارت دفاع در استان به مناسبت روز بزرگداشت صنعت دفاعی در سالن جلسات سپاه استان البرز برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۲۶۸۳۸
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج؛ نشست فرماندهی سپاه استان البرز و وزارت دفاع به مناسبت 31 مرداد بزرگداشت روز صنعت دفاعی در سپاه استان البرز برگزار شد.


در این نشست پور اسد مدیر ارشد وزارت دفاع در استان البرز گفت: این روز با تصویب مقام معظم رهبری به تصویب رسیده است و روزی است که برای مقام صنعت دفاعی در پیشبرد اهداف دفاع کشور است.

وی از اهداف روز صنعت دفاعی نمایش اقتدار دفاعی برشمرد و گفت: ارتقا روحیه دفاعی و نهادینه سازی شعار ما میتوانیم است و صنعت دفاعی را نماد اقدام و عمل برشمرد.


مدیر ارشد وزارت دفاع در استان البرز از اقدامات وزارت دفاع و نیروهای مسلح در سه سال گذشته تحقق و تولید محصولات دفاعی نام برد و افزود: تحقق و تولید محصولات دفاعی که در چند سال گذشته بیش از  40محصول راهبردی در زمینه های موشکی ، هوایی، زمینی، فضایی، پدافند هوایی، دریایی، بوده است.

وی در خصوص رشد و ارتقاء معیشت کارکنان و بازنشستگان نیروهای مسلح اظهارکرد: برای منزلت کارکنان و بازنشستگان هنوز برنامه مدون و مشخصی وجود ندارد و این یک ضعف بزرگ محسوب می شود.

همچنین سردار علی استاد حسینی فرمانده سپاه استان البرز در این نشست اظهارداشت: امروز اگر همه مدیریت های ما همین مدیریت جهادی که در اینجا فعالیت می کنند داشتند به اهداف بالایی دست پیدا خواهیم کرد.

وی با اشاره به حرکت عظیم شهید حسن تهرانی مقدم در زمان جنگ افزود: این شهید در زمان جنگ تحول عظیمی در این زمینه موشکی در ایران ایجاد کرد و ان شاء الله پیشرفت های شگرفی در خصوص موشکی خواهیم داشت و کار های بزرگی در این زمینه انجام شده و این کار ها ماندنی خواهد بود.

فرمانده سپاه استان البرز با اشاره به خدمتی که وزارت دفاع برای نیروهای مسلح انجام می دهد گفت: شما به قشری از نیروهای مسلح خدمت می کنید که بیشترین فداکاری را در طول 8 سال دفاع مقدس داشتند و این کار اجر و ثواب بسیاری دارد.

گفتنی است در این مراسم تعدادی از مسئولین لشگری و استانی حضور داشتند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها