خبرهای داغ:
نماینده مردم قزوین در مجلس اظهار کرد: اگر امروز کشور ما، آبرو و حیثیت دارد، در گرو‌ی فداکاری شهداست به همین دلیل نباید یاد و نام آنها در پیچ‌وخم‌های زندگی روزمره‌ و اداری به فراموشی سپرده شود.
کد خبر: ۸۷۲۶۸۵۲
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سومین یادواره شهدای روستاهای پایین و بالا وناش با حضور مردم شهیدپرور به ویژه خانواده‌ شاهد و ایثارگر در مسجد حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) برگزار شد.
در این یادواره، داود محمدی، نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس و رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گفت: ما باید در پرتو نگاه‌ها و دیدگاه‌های شهدا، راه خودمان را به نحو صحیح انتخاب کنیم و احیاگر اهداف و آرمان‌های شهیدان باشیم.

وی افزود: اگر امروز کشور ما، آبرو و حیثیت دارد، در گروی فداکاری شهداست به همین دلیل نباید یاد و نام آنها در پیچ‌وخم‌های زندگی روزمره‌ و اداری، به فراموشی سپرده شود

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شهدا از جان خود گذشتند تا امروز ما در آرامش و آسایش باشیم، گفت: شهیدان با رشادت و ایثارگری خود در هشت سال دفاع مقدس، موجب آبرومندی امروز نظام در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی شدند به همین دلیل تا ابد قدردان فداکاری‌های آنان هستیم.


محمدی با اشاره به اینکه اهالی روستاهای بالا و پایین وناش، شهدای ارزشمند و مفقودالاثر تقدیم انقلاب اسلامی کرده‌اند، گفت: مردم ما در جای جای میهن اسلامی از دورترین نقاط روستایی تا مراکز شهری، عزیزترین فرزندان خود را در راه انقلاب اسلامی هدیه کردند تا امروز ما در آرامش و آسایش زندگی کنیم.


این مسئول با بیان اینکه امروز هم شهدای مدافعین حرم از جان خود می‌گذرند تا از ارزش‌های اسلامی دفاع کنند، افزود: برای دیگر کشورها این فداکاری‌ها قابل باور نیست که فرزندانی از دامن مردان و زنان با ایمان و باتقوا با هدف احیای این ارزش‌ها به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل بروند.


رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه پشتیبان ولایت‌فقیه باشید تا به مملکت شما آسیب نرسد، گفت: اگر امروز ما در هر شرایطی پیرو رهبری باشیم همیشه در مبارزه با دشمنان پیروز خواهیم بود.


وی با بیان اینکه ولایت‌فقیه جایگاه رفیعی در نظام اسلامی دارد که هیچگاه نباید فراموش شود، افزود: تحقق این موضوع در کشور منجر شده که امروز ما در آرامش و امنیت زندگی کنیم.


محمدی گفت: دشمنان هر روز علیه ما توطئه‌های مختلفی در مرزهای طولانی ایران که در همسایگی کشورهای ناامنی مانند پاکستان و عراق هستیم، انجام می‌دهند.


نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی افزود: با عنایت خداوند متعال، توجهات اهل‌بیت(ع) و با هدایت‌های رهبری و پشتیبانی مردم این توطئه‌ها را خنثی می‌شود.


وی با اشاره به برگزاری یادواره شهدا گفت: حضور گسترده مردم در این یادواره به خاطر ارادت و علاقه آنها به خانواده شاهد و ایثارگر است و آمده‌اند که از فداکاری‌های والدین شهدا که به هیچ عنوان قابل جبران نیست، قدردانی کنند.


این مسئول گفت: قزوین استان کوچکی هست ولی سه هزار شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، این اتفاق بزرگ و ستودنی است.


رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی افزود: ما مدیون خانواده شاهد و ایثارگر هستیم که در هشت سال دفاع مقدس پای انقلاب اسلامی بودند و با از خودگذشتگی و فداکاری از ازرش‌های این انقلاب دفاع کردند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها